{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Kim J
Kim J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28

Mit årsprojekt ! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nu nærmer jeg mig endelig økonomien og slutningen på mine 2stk DIY til hjemmebioen. De skal supplere i front L/R oven på Cerwin Vega CLS 15. Hver er bestykket med 2stk Beyma 8BR40 8" enheder, 1stk Beyma CP350Ti Kompessionsdriver 1" med Beyma TD235 horn og 1stk Beyma CP21F. Trykkammer er valgt som opbygning.

Inde i basrum og øvre sektion har jeg valgt at sætte gulvtæppe i to omvendte " V " således at man får en " tragt " ud mod alle enheder. Måske kan gaines +3dB ? så ser det ganske hæderligt ud. Har lagt mærke til at 110-170Hz og 525-1000HZ topper mest dvs karakteristikken er: Fat, woofy og boxy (stenhård og stram bas). Elsker JBL sounden og syntes at jeg har ramt meget godt med equalizing af mit setup nu. Imperial bliver det jo aldrig ikke på 15kvm men lidt redesign af subplacering aimer jeg mod så den værste " boom " tøjles lidt. Det ender med subplacering i en custom TV bænk da det jo er umuligt at finde noget fornuftigt højt.

Fedt med eget design and the best from both worlds.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit årsprojekt !
  • #1   20. jan 2009 billeder, vi vil se billeder

• #2   20. jan 2009 Ja vil også meget gerne se billeder af det. og links til grejet.

• #3   20. jan 2009 gimme gimme billeder!

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    apr 2008

#4   20. jan 2009 Hej ! Majik og Morten. Jep ! fredag vil jeg oploade lidt pics med en kammerats kamera. Vil gerne følge projektet undervejs så vi får vendt hver en vinkel. Kabinetterne er fede og stilen er lidt PA eller JBL Cinema Pro inspireret. Måler 90cm i højde, 30cm i brede og 45cm i dybde og malet i sort glans 15. Savler over " monolitherne " og er sgu osse lidt ærgelig over at det har sneglet. Det kunne uden tvivl have været bedre optimeret men designdjævlen gik op i mig smiley

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    apr 2008

#5   20. jan 2009 Majik, Morten og Sebastian. Har lige hurtigt set at enhederne i England kan købes til noget der ligner 50% off. Tæppet håber jeg at finde på restudsalg torsdag samt afstandstykker til print. Delefilter mangler jeg dog osse at få bygget. Terminaler, monteringsledning og silikonen ligger og samler støv - ÆV ! Banken " summer " og så snart der forhandles en kapitalforøgelse på 30K så åbner jeg sgu en brus.

• #6   20. jan 2009 jamen du må da gerne oprette et anlæg, så vi kan se med under vejs, det er jo spændende jo

• #7   21. jan 2009 Lyder meget spændene at se lige som Majik siger.

Kommentér på:
Mit årsprojekt !

Annonce