{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Hjæælp skal ha ny computer :) {{forumTopicSubject}}

Hva er bedst at spille spil på er det de nye i7 procesore eller ? Det er satme so længe siden jeg har kigget efter noget så man er jo tilbage i stenalderen igen nu hehe

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej hehe

Kim J

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæælp skal ha ny computer :)
  • Jeppe T
    Jeppe T Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 91
    #1   25. sep 2010 prøv hol.dk de ved alt om det

• #2   25. sep 2010 Personligt kan jeg god lide Intel og derfor også deres i7, så hvis du spørger mig så er i7 er rigtig god processor!
    Grafikkortet er rigtigt vigtigt når du skal spille og derfor skal du gerne have et meget kraftigt et! En gang stod jeg meget fast på nVidia, men ATI har lavet nogle rigtige kort for tiden så det skulle være du skulle kigge på dem. ellers er der nVidia GTX470/480 men jeg har ikke hørt så meget om dem.
    Prøv at spørg Wipspeed herinde, tror jeg han hedder. Han ved meget om det.
    DDR3 ram skal du også lige helst have og gerne 1333 mhz eller mere.

Men som sagt er det ved at være noget tid siden jeg rodede med High-End gamer rig smiley

• #3   25. sep 2010 Tusind tak silas smiley der var den tekst jeg ville ha smiley haha

• #4   25. sep 2010 helt klart gå efter en Core i7 det er den nyeste og bedste processor på markedet lige...man skal ganske vist også betale for den men, så skal man heller ikke opgradere de næste år smiley

giv mig et budget så vil jeg da godt prøve at kigge på en løsning for dig? smiley

arbejder selv med IT til hverdag smiley

• #5   25. sep 2010 hvordan ligger dit buget?

• #6   25. sep 2010 Jeg roder osse en del med IT og Intel i7 er klart toppen af kransekagen. Men de nye store AMD processore køre osse rigtig godt. jeg har selv AMD Phenom 965 X4 og den køre satme heller ikke dårligt.

Kommentér på:
Hjæælp skal ha ny computer :)

Annonce