{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.149 visninger | Oprettet:

erfaring med PCA GOA {{forumTopicSubject}}

Hej hg.
Jeg er på udkig efter nogle højtalere som jeg selv skal bygge.
Jeg er faldet over disse (link fjernet) jeg har snakket med deres kundeservice og sådan som vi er snakket lyder det som om disse ville udfylde mine behov.
Men nu til mine spørgsmål
1. Er der nogle der har hørt dem i aktion som evt. Kan beskrive dem.
2. Kan det betale sig i forhold til købe færdige højtalere.
3. FREQUENCE.DK har åbenbart et dårlig ry for dårlige delefilter, passet det.

På forhånd tak for hjælpen.

Spørg vis nogle ting skal uddybes

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med PCA GOA
  • #1   17. sep 2011 Jeg kan ikke sætte en finger på enhederne, og især mellemtonen spiller rigtigt godt. Men jeg ville på INGEN måde anbefale dig at benytte deres filter, for det ER rigtigt, de kan virkelig ikke lave filtre. Der har været rigtigt mange sjove og pinlige indlæg omkring deres filtre, og det er endt med at deres advokat tilsyneladende har fået fjernet de indlæg.

Det kan sagtens betale sig at lave sine egne højttalere.

• #2   20. sep 2011 Hey,

Man skal vide meget for at lave en højttaler selv fra bunden. Jeg vil altid råde folk til at købe et kit til at starte med, så man lære at samlet et filter, montere enheder osv osv. Senere kan man så selv prøve og lave noget fra bunden.

Kittet ser fornuftig ud. Hvordan det måler eller lytter ved jeg ikke. Men hvis du bor i nærheden af Frequence, ville jeg da tage forbi og lytte til dem. Hvis du syntes de lyder godt, er det jo i princippet ligegyldig hvordan de måler.

Bygger du dem, kan du også senere vælge at forsøge at opgradere filteret. Enten bare med bedre stumper, eller et helt nyt filter. Det ligger lidt i ånden for en selvbygger.

• #3   6. okt 2011 Ok jamen jeg vil tage hen høre dem en gang også som henrik siger kan man jo altid opdatere delfilteret. Men takker for svarene

Kommentér på:
erfaring med PCA GOA

Annonce