{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Fladskærm (hastesag) hjælp til et {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal ud og købe et fladskærms tv med min mor idag,da vores fjernsyn sprang igår.

Jeg gider ikke at hun bare lavet et eller andet haste køb af, hmm det ser da godt ud.

jeg tror vi skal have et 32" LCD tv, da det er sådan en størrelse vi havde før (dog billedrør)

Har kigget lidt på nogle Samsung skærme. Nogle forslag

Budgettet er ikke med et loft rigtigt, det skal dog ikke koste en million, og heller ikke 5000 kr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fladskærm (hastesag) hjælp til et
  • #1   21. okt 2008 Hvis det ikke må koste 5000... så kan det være ligemeget - så bliver det nok noget møg ligemeget hvad.

• #2   21. okt 2008 Tror du har misforstået det.

Det skal IKKE koste 5000, det skal koste mere end det, der er ikke rigtigt noget loft som sådan smiley Det skal bare være godt.

• #4   21. okt 2008 Sony laver nogle fornuftige TV i størrelsen. Billedet er pænt sammenlignet med meget andet i samme størrelse.

De findes selvfølgelig i forskellige udgaver og forskellige designs, så tag ud og kig på dem.

• #5   21. okt 2008 Jeg kan ikke forstå hvorfor folk mener at det er noget lort hvis det koster under 5000... Det er for pokker kun et 32" og priserne er da så langt nede at jeg næsten synes det er dumt at bruge mere på et...

• #6   21. okt 2008 Synes ikke det er dumt at give mindre end 5000 kr. gider bare ikke noget føtex/bilka ting smiley

Vi skal bare have et godt tv. smiley

• #7   21. okt 2008 samsung laver nogen fine skærme i den størrelse.
    vi kan ikke alle have råd til hi end plasma aka pioneer.

(så skal jeg have et andet arbejdet)

• #8   21. okt 2008 Markus B: Har skrevet lidt i din tråd på Baboom. Men skriver også lige her. Syntes for det første i skal tage ud og kigge på en masse forskellige. Sørge for at i kan få lov til at vælge mellem HD materiale og ganske alm.

Så husk at det i sidste ende er jer som skal kigge på det.

De fjernsyn i den størrelse som har imponeret mig må være Philips og Sony faktisk. Syntes Sony laver nogle rigtig fede LCD fjernsyn. Nu hvor tv'et ikke skal være større. smiley

• #9   21. okt 2008 Det er nemlig rigtig svært at stole på specifikationer da de faktisk ikke kan sammenlignes fra mærke til mærke. Så dem kan man lige så godt nøjes med at skimte hurtigt.

Kommentér på:
Fladskærm (hastesag) hjælp til et

Annonce