{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sony lcd
  • #1   22. mar 2009 Ja nu kan jeg kun tale ud fra egen erfaringer og jeg synes det er en rigtig fin skærm.

Min far har selv w4000 og nu har jeg leget en del med den skærm efterhånden.

Overvejer selv at skifte til sådan en en dag.

• steffen b
    steffen b Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   22. mar 2009 okay og det er noget der virker..

• #3   22. mar 2009 Ja det synes jeg bestemt det er, men atg ud og se skærmen i funktion og se om det er noget for dig. Vi kan ikke bedømem hvad dine øjne kan lide eller ikke kan lide smiley Jeg ville aldrig købe noget over nettet af den type produkter, og slet ikke hvis jeg ikke havde set den i funktion

Men efter min smag er det en super skærm.

• #4   22. mar 2009 måske du skulle kigge lidt på den nye serie.. der er fælleskød på recoredere på det lige nu http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=2665&zoneid=13

• #5   23. mar 2009 vil også sige det dumt ikke og gå ud at se det først. virkelig dumt.. men min har det.. bare i 40 tommer.. har selv kigget meget på 46 tommer.. det et virkelig dejlig tv.. synes virkelig man for noget for de 12000 kr ca... til forhold til samsumg 46 tommer,, og philips, i samme pris.. men dog var jeg nede for at se på det for sidste gang inde i elgigaten. da der stod en panasonic px80 ved siden af, skal dog siges den kun 42 tommer, men jeg blev vist mange modeller både på tv parabol og bluray og der må jeg sige alle tv til omkring 12000 kr.. gjorde det lige så ggodt som panasonic men ikke bedre, nogen havde endda dårligere farve, end panasonic, så jeg vil sige der nogen små ting panasonic mangler da det ved og blive en ældre model. men billed går jeg efter og den kunne være med de andre og kostede under det halve så den bestilte jeg hjem igår aftes, til kun 5000 kr.. det billigt synes jeg,..

(link fjernet)

• #6   23. mar 2009 Fornuftigt valg Gorm

Kommentér på:
sony lcd

Annonce