{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  plasma tv
  • #1   24. mar 2009 ja

• #3   24. mar 2009 okay (:
    ja vidste ikke om man måtte jeg ville li spørge (:

• #4   24. mar 2009 Ja der var nok sån en lille blå klud med som er til at fjerne støv, jeg bruger selv min tit, den er 100 gange bedere end en almindelig våd klud smiley

• #5   24. mar 2009 RYFM, som min lære på teknisk skole altid sagde.... Read Your Fucking Manual... smiley LÆS ALTID manualen, og følg anvisningerne nøje. Der er stor forskel på de forskelllige producenter, hvordan man rengører deres skærme. Men der følger altid en microfiber klud med, som man skal bruge. På B&O skærme er det et nyt panel, hvis man bruger noget forkert smiley

• #6   25. mar 2009 Daniel, B&O bruger Samsung til deres LCD og Panasonic til deres plasma skærme. Hverken Samsung eller Panasonic tager skade af en almindelig klud? Så det skulle da undre mig om B&O gjorde det? Eller mener du ved "forkert" at man bruger sandpapir? For så har du ret! smiley

• #7   25. mar 2009 Nicklas >> Jeg gider ikke komme med den store forklaring på det. Det var et godt råd! Jeg arbejder til dagligt med rengøring, og har gjort det i 15 år. Så jeg har en del erfaring omkring dette. Panasonic plasma skærme må du IKKE bruge en almindelig klud på! Jeg har personligt set en 50" panasonic skærm hos en kunde som var ødelagt pga en almindelig klud.

• #8   25. mar 2009 Jeg har forhandlet tv i et godt stykke tid, og jeg har ligeledes rengjort en hel del TV smiley En almindelig fnugfri klud har jeg nu aldrig set ødelægge nogen skærm smiley

• #9   25. mar 2009 så jeg kan ikke bruge en normal klud til at støve mit panasonic plasma af med?

Kommentér på:
plasma tv

Annonce