{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.474 visninger | Oprettet:

Rune A
Rune A
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 22

Transport af 50" plasma fladskærm.? {{forumTopicSubject}}

hvordan ville i gøre det bedst?
har f.eks. ført noget om at man ikk må lægge plasma skærme ned for så løber farven ud, men ved ikk om det er rigtig?

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transport af 50" plasma fladskærm.?
  • #1   5. apr 2009 Det må IKKE lægges ned!!!

Jeg lånte en trailer med låg på. Statoil har det de kalder for " en lille flytte trailer". Der er låg på denne, så man ikke bliver overrasket af et regvejr. Koster 150,00 kr. for 4 timer.

• #2   5. apr 2009 jeg vil godt lige høre jeres begrundelse for hvorfor de ikk må ligge ned ??

• Rune A
    Rune A Tilmeldt:
    jul 2008

#3   5. apr 2009 men hvordan spænder du det fast i traileren så det ikk vælter ned på siden, eller får skader når det køre over bump osv?

• #4   5. apr 2009 Blandt andet pga af de mange glas-lag som en plasma skærm er opbygget af. Et af glas-lagene kan knække under dens egen vægt, hvis den lægges ned.

• #5   5. apr 2009 Rune>>> har du ikke den orginale indpakning??

• #6   5. apr 2009 Jeg transporterede mit 42" Pioneer hjem fra Århus, hvor det lå ned i bagagerummet. Jeg bor på nordfyn, så der er da et stykke vej fra Århus, men det virker da stadig.

• #7   5. apr 2009 Ole>> Det kan sikkert også godt holde til det, men når nu producentens anbefaling er stående, så bør man nok følge den. Men det er selvfølgelig op til én selv!

• Rune A
    Rune A Tilmeldt:
    jul 2008

#8   5. apr 2009 ja jeg har orginale indpakning, skal nemlig ud og købe det bare noget lort hvis man kommer hjem og det er ødelagt når man lige har købt det smiley

• #9   5. apr 2009 hvis du ikke har mulighed for at det står op under transport, så sør for at det ligger med skærmen op ad, og der ikke er noget som kan falde ned på skærmen.
    for der sker ikke noget ved at det ligger ned så længe det er med skærmen op ad

• #10   5. apr 2009 jeg vil sige at 42" er der hvor det skiller med om de må ligge ned, og det er nu rigtig nok hva daniel h skriver.

har repareret på det skidt i nogle år efterhånden, og der er det faktisk kun 50" + der transporteres stående.

men hvis man ikk ska ud og køre mark race med det liggende ned i bagagerummet, så går det jo nok smiley

• #11   5. apr 2009 Jeg ville aldrig ligge en plasma skærm ned, du risikere at du mister din garanti hvis du ikke transpotere det rigtig, og glas har det med og knække under sin egen vægt.

• #12   5. apr 2009 De gange jeg har været til produktinformation med pioneer har de haft 50" med og de har ligget ned når de har kørt dem rundt i landet.

Jeg vil ikke mene det er noget der spiller en rolle idag, men det er bestemt noget som havde betydning for nogle år siden.

• #13   5. apr 2009 Jeg vil nu mene glas er glas, men kan jo være at glas pladen er blivet så meget tynder, at det ikke knækker i sin egen vægt. smiley

• #14   5. apr 2009 Bare lad vær med at køre 200 km/t over et bump så er det ikke noget problem.

• #15   6. apr 2009 Jeg fik engang en forklaring som gik på, at det var en eller anden slags vandkapsel i et plasma tv, som kunne "flyde" ud i fjernsynet hvis man lagde det ned... Men det kunne jeg heller ikke helt forstå var tilfældet. Men den med at glasset kan knække lyder nu sandsynligt nok - men det er vel det samme uanset hvad man kører med? Et spejl kan jo også knække, og et billede i en glasramme... osv osv. hvis man bare er forsigtig kan der vel ikke ske noget ved det smiley

• #16   6. apr 2009 Et spejl/ glasramme, er jo ikke så tykt, jo større/tykker glasset er jo letter knække det under egen vægt.

• #17   6. apr 2009 Jeg er radio/tv sælger og har set min del af flækkede glasplader på plasma skærme. Så jeg ville være forsigtig.'
    Sjovt nok har jeg dog aldrig set det på panasonic eller pioneer. Men Samsung, LG og Philips har jeg set en del af smiley
    Ligemeget hvad ville jeg ikke transportere min egen 50" liggende.

Kommentér på:
Transport af 50" plasma fladskærm.?

Annonce