{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Christian S
Christian S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Godt fladskærmstv til en fin pris? {{forumTopicSubject}}

Hey der ude. Står og er på udkig etfer et nyt fjernsyn til det nye værelse. Det skal være et godt LCD fladskærmstv som kan hænges op på væggen. Gerne 35-42" og skal kunne alt det de skal. Men hvor er det muligt at finde sådan et til en fin pris? Har set fleggaard har nogen 40" til omkring 4000kr, men er det ordenligt. Kom gerne med link, priser og info osv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt fladskærmstv til en fin pris?
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 117
    #1   18. jun 2009 Nu ved jeg ikke lige hvor du er fra, men bilka har nogle ganske udemærket Sony 40" til en rimelig pris og de er efter min mening ska super fede

• #2   18. jun 2009 Nu skal du først og fremmest fortælle os hvilken form tv-signal tv´et skal kunne modtage. Har du behov for MPEG4 til DVB-C (kabeltv) eller skal du køre parabol?

Når du kender disse ting, så tag ud og se nogle forskellige modeller som opfylder dine krav.

• #3   18. jun 2009 http://dk.secondmedia.eu/product/details/20

den der har vi købt til soveværelset, den mangler kun dvb-c, ellers har den det meste, og så er det FULL HD

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    nov 2008

#4   18. jun 2009 Tak for det. For at sige det lige ud, så aner jeg ikke noget som helst om det. Men skal hænges på væggen, modtager dr1 & tv2 via antenne/kabel og sådan.

• #5   18. jun 2009 Jamen så skal skærmen være bokser godkendt til MPEG4.

Så er vi nået så langt.

Så kommer det næste spørgsmål. Skal du bruge den til kabeltv eller parabol på længere sigt?

• #6   18. jun 2009 Jeg købte det Philips fra elgiganten for to dage siden, og kan sagtens anbefale det. Jeg gik i en time derude og sammenlignede det med andre modeller, og jo man kan da se forskel f.eks. til LG og Samsungs modeller. Men det er mest pga af butikkens indstillinger af tv'et, som er lavet med henblik på at sælge de dyrere. Kommer du hjem og indstiller skærmen korrekt er det en wow oplevelse uden lige. Det er full-hd, det har mpeg4, har en dejlig størrelse og en god pris.
    Eneste minus jeg indtil nu har fundet er en lidt dårlig fjernbetjening og en dårlig infrarød modtagelse (man skal sigte), men noget af det kan ordnes med en god universal af slagsen.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    nov 2008

#7   19. jun 2009 Allan - Skal bruge kabeltv her og nu. Men når jeg flytter i anden lejlighed (om nok et års tid) skal der gerne kunne sættes parabol til.

Joacim - Linket virker ikke, kan du finde ny link evt. ?

Jack og bjarne - Okay, mange tak for det. Tror jeg smutter ud i elgiganten senere i dag, og ser om det philips tv er noget for mig. smiley

• #8   21. jun 2009 Det gør det, tro mig smiley

Tror jeg har brugt flere penge i blockbuster i den her uge end hele mit liv, hehe.

Kommentér på:
Godt fladskærmstv til en fin pris?

Annonce