{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plasma
  • #1   3. aug 2009 Det er vist ikke noget du skal tage for gode vare smiley
    Har aldrig hørt det før.. Mit har ved flere lejligheder ligget ned... det passer ikke!!!

• #2   3. aug 2009 Det er et køleskab eller fryser du ikke må ligge ned.
    Med mindre dit tv et drevet af en kompressor så lig det bare ned smiley

• #3   3. aug 2009 Det er i og for sig rigtig nok at du skal være lidt varsom.
    Man bør ikke ligge den ned i en bil og køre "vildt". Derimod kan man sagtens ligge den ned og montere fod, vægbeslag og den slags ting.
    Faren er at glaspladen der sidder i fronten af sådan en skærm knækker under sin egen vægt ved for store vibrationer.
    Arbejder i Expert og har set det ske en del gange er jeg bange for. Dog er der også mange der er kørt med plasma skærme der ligger vandret uden der er sket en disse smiley

Ligemeget hvad ville jeg personligt ALDRIG ligge min plasma skærm ned under transport.

• #4   3. aug 2009 okay. Jeg skal over og købe den der Panasonic G10 på torsdag. Så ville bare hører. Da jeg bor omkring 40 km derfra den skal hentes. Så ville jeg ligge den ned i bilen jo. Men vis ikke jeg må det så skal jeg nok ikke gøre det..

• #5   3. aug 2009 Så må jeg være heldig. min lå på hoved i en trailer under en flytning fra Frederikshavn til Århus... Godt nok lå det på en seng, men tvèt er vel stivet af i siderne? altså rammen om tvèt sidder udover glaspladen og den rammen er jo ikke sat fast på glasset men på den indre ramme af tvet

• #6   3. aug 2009 Men hvis du købet det nyt, er det jo pakket ind.. så ska du ihvertfald ikke frygte noget.. min ven har lige fået nyt plasma tv. der stod intet på papkassen om at vi ikke måtte ligge det ned!!

• #7   3. aug 2009 Alt efter hvor du køber den fra har de fleste firmaer vel en ret fornuftig leveringsordning. Vi tager for eks 300 kroner for det, hvilket må siges at være en nogenlunde overkommelig pris.

• #8   3. aug 2009 ja det må du så.. haha når en der arbejder med det dagligt siger at det er sådan så tror jeg da på det.. vil sku hellere følge en prof`s råd en at følge mine egne.. Ellers var det sku gået galt.. haha;-)

Men kan jeg såtte den op af ryglænet på bagsædet af bilen også spænde den fast med selerne eller er det også udelukket??

• #9   3. aug 2009 Det er da billigere at hente tvét selv. altså der er da ingen grund til at frygte noget!!! det er pakket ind i flamingo!!! nogle kasser er endda stivet af med træ

• #10   3. aug 2009 Lars, da det er selve glaspladen der knækker under sin egen vægt er indpakning underordnet. Samtlige gange jeg har set det ske via mit arbejde har det været i original emballage.
    På min egen Pioneer kasse ved jeg da ihvertfald at der står at den ikke må ligges ned. Mener også at det står på LG og Panasonic, uden dog at være sikker smiley

• #11   3. aug 2009 jamen vis jeg så kommer hjem med det og det er ødelagt?? så er det afsted igen. ellers så er pengene spildt..

• #12   3. aug 2009 Den med at spænde den fast til bagsædet er en ganske fin idé, så længe du bare stadig husker at køre forsigtigt smiley Idet skærmen vil stå forholdsvist lodret minimerer du de vibrationer der ellers kunne foresage at skærmen ville flække.

• #13   3. aug 2009 okay. det vil jeg så gøre.. haha ellers er det en anden fladskærm jeg må købe...

• #14   3. aug 2009 Nah syntes sgu du har gjort dig et godt valg smiley hvad må du slippe for den?

• #15   3. aug 2009 7.800 kr i elgiganten i nykøbing;-)

• #17   4. aug 2009 Dette emne har været oppe og vende rigtig mange gange. En lille fingerregel er, at hvis den er over 40" må den IKKE ligge ned. Det er simpelthen noget at gøre med, at glasset kan knække under sin egen vægt.

Jeg har hørt om mange som har haft dem liggende uden der er sket noget. Så det er vel op til én selv om man vil eller ej. Personligt ville jeg ALDRIG lægge mit ned.

Kommentér på:
Plasma

Annonce