{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

emil h
emil h
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

PHILIPS V.S LG (FLADSKÆRM) {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

(link fjernet)

Hej, jeg står og kigger på disse 2 skærm. Spørgsmålet er så hvilket jeg skal vælge, efter mine egne erfaringer (som ikke er ret gode) vil jeg tro philips er bedst. Det er begge LCD tv men philips er FULL HD og det er LG ikke, også er der også andre forskelle på dem som jeg ikke har så meget forstand på. Dog er der DVD i LG'en men vi ser ikke så meget DVD her hjemme så det er ikke rigtig noget plus.

Hvis nogle syntes det er noget lort jeg står og vælger imellem må i gerne forslå et andet, dog er max beløbet 4000kr.

Håber i kan hjælpe. (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PHILIPS V.S LG (FLADSKÆRM)
  • #1   26. aug 2009 Ingen af dem. Kig på et Sony eller et Samsung i stedet. Sony´snye modeller er lækre

• #2   26. aug 2009 philips til en hver tid. især når det er lcd

• #3   26. aug 2009 HD Ready skærme er efterhånden ikke noget der er værd at gå efter... Full HD er vejen frem!

LG har jeg ikke den store kendskab til, men det er ikke noget jeg har hørt eller set noget banebrydende fra... Philips mindre modeller er dog heller ikke noget at råde hurra for! Men det er værd at bemærke at modellen har Pixel plus teknologi.
    Det er efter dagens standard ikke det helt vilde, men til prisen vil jeg tro at de fleste konkurrenter slet ikke har noget tilsvarende.

Det samme gælder for den sags skyld Sony modellerne, hvor man nok lige skal op og snuse til 7 - 8000kr. klassen før den fede Bravia teknologi kommer ind i "billedet" smiley

Men hvis du efterspørger den bedste teknologi på markedet, så vil jeg ikke tvivle ét sekund, på at Philips seneste Perfect Pixel teknologi, i deres største modeller den er alt overlegen lige pt.
    Sony kommer rigtig godt med, men jeg tabte virkelig kæben da jeg så 42PFL9803.
    Og den nye 9954 21:9 er fandme heller ikke dårlig!!! smiley Men prisen på sidstnævnter er nok ikke helt retfærdig for os hårdtarbejdende dødelige...

• emil h
    emil h Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   26. aug 2009 Mange tak for svarene, efter jeres svar lyder det til at det fra philips er bedst. Ved godt det er er det aller bedste men mit indtryk er at det er godt til prisen. (:

Kommentér på:
PHILIPS V.S LG (FLADSKÆRM)

Annonce