{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Sten P
Sten P
Tilmeldt:
26. feb 2006
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176

projektor. hvad er godt? {{forumTopicSubject}}

ja havde egentlig gået med en ide om at købe et phillips 52PFL9704H tv.
men da vi var på tur i div butikker oplevede jeg nogle steder at folk skød det lidt i sænk..

derfor overvejer jeg nu at købe et lidt billigere tv og suplere med en projektor når der skal ses film.

men hvad er godt?
har kigget lidt på benq, men vil meget gerne høre jeres meninger og forslag.

mvh Sten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  projektor. hvad er godt?
  • Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51
    #1   20. jan 2010 Hvilken prisklasse snakker vi om?

    hvilken teknologi? (LCD, DLP m?)

    Har du brug for 1080P eller kan du nøjes med 720P?

    Kig evt. på en Sony HW10. Den nue Sony HW15 er lige kommet, så der kan være en cjance for et godt tilbud på www.idealo.de. Det skulle eftersigende være en super projektor i prisklassen 0 - 14.000,- Hvis du vil have en DLP projektor, så skal du bestemt kigge nærmere på en Benq W5000 eller den nye W6000, men den koster nok også lidt mere.

    Du kan også købe en Sanyo Z5 projektor til ca. 7.500,- i tyskland og den virker sgu ganske upåklageligt. Har selv en, da jeg skulle undersøge om jeg i det heletaget var interesseret i at have en projektor. Jeg har været fint tilfreds, men det er klart at man kan få bedre, da prisen ikke er højere.

    Du skal også tænke på et lærred, hvilket også koster nogle penge, medmindre du tager den lidt billigere løsning, med at købe en stor mdf-plade og maler den med Goosystems Screen Goo, som skulle fungere ganske fint.


  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #2   20. jan 2010 jamen ang pris snakker vi ca 10-20000 ca.. men det afhænger jo igen af om man falder over noget der virkelig siger WAUW.
    ja ved godt at lærred kommer ved siden af. kiggede på en benq som sagt i hifiklubben som de havde sat op i deres "biograf". det var nemlig en wxxxx. kan ikke huske hvilken af dem det var
    den skal være full hd


  • Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51
    #3   20. jan 2010 Igen, afhængigt af hvilken form for teknologi, som du vil have, men så ville jeg helt klart investere i en Epson TW4400 hos Idealo.de. Klart den bedste projektor efter min mening, hvis man vil have LCD teknologien. Den koster ca. 19.000,- med fragt til danmark.

    Den kan du desuden læse meget om her www.projectorreviews.com, hvor de også er stor fan ef denne maskine, over fx. Panasonics AE4000, som ellers også får meget ros.


  • Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51
    #4   20. jan 2010 Epson TW4400 hedder forresten Epson 8500UB i USA hvis du skal læse lidt om den...

  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #5   20. jan 2010 hvad er forskellen på lcd og dlp osv? altså vil jo gerne have det bedste billede

  • Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51
    #6   20. jan 2010 Puha... Det er en længere forklaring. Og de er fordele og ulemper ved begge. Du kan læse utroligt meget om det er: www.hifi4all.dk. Der sidder nogle gode eksperter derinde...

  • #7   20. jan 2010 Du kan læse mere om de forskellige teknologier her:
    http://www.theprojectorpros.com/learn.php?s=learn&p=technologies_dlp
    og også lidt her:
    (link fjernet)

    Du skal ud og de forskellen på forskellige mærker og typer, inden du køber. :o)


  • #8   20. jan 2010 Der er MASSER af samme indlæg, i forummet.

Kommentér på:
projektor. hvad er godt?

Annonce