{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.362 visninger | Oprettet:

LG fejl på tv? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg modtog igår (den 4. Oktober) en LG 50PK550N, den fØrste aften virkede det upåklageligt. Da jeg tændte det morgen 5. Okt begyndte det at lave sjov.. Mens jeg kiggede på TV2. Pludslig slukket det, og tændte så selv igen umiddelbart efter. Det blev den ved med, flere gange, nogle gange kom der kort billed på og så slukket den selv igen. Andre gange virket det som om at panelet slet ikke var tændt. Jeg fik den til at virke ved at gå væk fra TV2 (tilfældigt eller ej skal ikke kunne siges) her senere gjorde den det så igen. Nu kunne jeg slet ikke få den til at vise billed. Panelet virker som om det ikke bliver tændt. Jeg ringet til LG og de sagde enten at jeg skulle retunere den til elgiganten eller få en af deres teknikere til at komme at kigge på den. Det afslog jeg i første omgang da det ikke var sikkert den ville gøre det og man vidste jo ikke om han overhovedet kunne de noget. Imorgen ringer jeg så derind igen og får en tekniker. Først vil jeg lige høre jer om det er noget i kender til. Der kan høres en smule plasma buzz. Jeg tænker en løs forbindelse - hvad tænker i? smiley

Jeg kan godt skifte kanal og den slags, selvom der ikke er noget billed på.
Skal jeg bare få det ombyttet (få et nyt først i november) eller få en tekniker (som nævnt ovenfor) ud at kigge og en evt rep? Hvad mener i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LG fejl på tv? Hjælp
Kommentér på:
LG fejl på tv? Hjælp

Annonce