{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektor hjælp
  • #1   14. jul 2011 Af de overstående ville jeg nok vælge Optoma HD20... Det er den nyeste af de ovenfornævnte og har fremragende billede... Dog synes jeg den er lidt kedeligt i billedet i forhold til fx min BenQ W1000 (selvom mange anmelder roser HD20'eren mere end W1000). Det er jo en smagssag smiley

Infocus X10 larmer meget, og er efterhånden ved at være en halvgammel sag. Det var også en af de første "billige" Full HD projektor, så lysstyrken er nok ikke videre fremragende... Har set den på 70" lærred, og den stod ikke særlig flot (dårlig kontrast)...

Sanyo z700 har fået meget kritik omkring lysstyrken, og nu hvor den er brugt, er det ikke ligefrem gode odds... I mine øjne har lysstyrken rigtig meget at sige... Dog larmer den mindst af alle sammen... Nu har jeg haft min BenQW1000 i over et år, og har aldrig følt mig generet af blæserstøjen. Det er sjældent man anser det, lydsporret tager opmærksomheden. (Jeg ser så også meget actionfilm)

Infocus in78 er ikke full HD, og det er netop ved projektor det giver mening at opveje HD-ready vs Full HD pga. af det store billede. Dog vil den uden tvivl imponere som "førstegangskøb".

Mit råd er at få en OK projektor (full HD) fra start, for ellers går du nok ud og invistere igen efter et par måneder... Jeg startede med gammel Sanyo Z3, men da wauw-effekten over det store billede var væk, opdagede jeg hurtigt mangel på kontrast, opløsning og ikke mindst lysstyrke... Ikke at min BenQW1000 er en perfekt projektor, men den kan levere hvad der i mine øjne er krævende ved Blu ray smiley

Håber det lille indlæg hjalp lidt

• #2   14. jul 2011 Tusind tak for det, Super med en god dyb info.
    Har overvejet at give lidt mere også lave en Sanyo PLV-Z3000 kan den anbefales.

• #3   14. jul 2011 Jeg kender ikke Z3000, der må vi have andre på banen... Dog ser den fremragende ud på papiret - OG så har den lens shift - en ting de billige DLP projektor ikke har. Det gør den jo mere placeringsvenlig.

Kommentér på:
Projektor hjælp

Annonce