hjælp til at indstille alle mine kanaler på mim Philips Fladskærm {{forumTopicSubject}}
Hej HG
jeg har et Philips 46PFL6606H/12 tv og har kabel tv fra YouSee
og efter at YouSee ha valgt at stoppe med at sende en del af deres kanaler i Mpeg2 og kun sender dem i Mpeg4 så har jeg fået et problem med at efter jeg har opdateret kanalerne på mit tv så mangler jeg en del kanaler som jeg burde kunne se (det drejer sig om DR1, Eurosport, samt et par andre stykker jeg ikke lige kan huske på nuværende tidspunkt) og kan ikke få dem ind på nogen som helst måde, lige meget om jeg laver en komplet ny kanalsøgning eller jeg bare laver en opdatering af kanallisten, så er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg får de sidste kanaler ind på mit tv, jeg har en ide om at det er fordi netværks nr. er forkert, men kan ikke komme til at ændre det på nogen måde ?
så håber der er et klogt hoved her inde som kan hjælpe
PS skal lige nævnes at jeg har alle mine kanaler på et andet tv i huset, så det er ikke fra YouSee problemet er, det er mit Philips tv der er problemet
maj 2012
Følger: 1 Følgere: 15 AV-enheder: 1 Emner: 37 Svar: 171
http://www.philips.dk/c/tv/6000-series-117-cd-46-tomme-full-hd-1080p-dvb-t-c-46pfl6606h_12/prd/;jsessionid=3CE43A421E7529F623995D48DC4016B2.app101-drp1
Nederst på siden står der:
TV'et understøtter DVB-modtagelse af gratis kanaler. Bestemte DVB-udbydere understøttes muligvis ikke. Du kan se en opdateret liste i afsnittet Ofte stillede spørgsmål på Philips' support-websted. For nogen udbydere kræves der programkort eller abonnement. Kontakt din udbyder for at få flere oplysninger.
aug 2007
Følger: 1 AV-enheder: 2 Emner: 27 Svar: 162
så håbede der er en det kunne et fif så jeg slap for det
men det ser det ikke ud til der er
maj 2012
Følger: 1 Følgere: 15 AV-enheder: 1 Emner: 37 Svar: 171
http://forum.glenten.dk/viewtopic.php?t=723
Lidt om de forskellige tv og det digitale spejl.
God fornøjelse
aug 2007
Følger: 1 AV-enheder: 2 Emner: 27 Svar: 162
hjælp til at indstille alle mine kanaler på mim Philips Fladskærm