{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

Kurt Mattesen J
Kurt Mattesen J
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 30

LG 60" Full HD 3D Smart LED-TV 60LA620V {{forumTopicSubject}}

Har kig på LG 60" Full HD 3D Smart LED-TV 60LA620V. Men der er ikke nogen der har det udstillet. Eller? Evt nogen af jer der har det derhjemme, eller kender det/har set det? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Syntes 11000 kroner er meget fornuftigt pris for en 60" nogen lg folk herinde der kan sige mig hvorfor at jeg skal købe lg, eller er det ren smagssag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LG 60" Full HD 3D Smart LED-TV 60LA620V
  • #1   16. okt 2013 jeg har selv lige købt ny fladskærm, og i den forbindelse har jeg selv kigget en del på LG.
    men hvis jeg var dig så ville jeg hoppe på en LG 55LA860 i stedet for (koster dog ca. 2-3k mere for "kun" en 55", da den har et 200HZ panel frem for 100HZ som 620'eren har, så den er en del beder til billeder med hurtige bevægelser uden der kommer efterslæb i billedet, som 620'eren her en lille tendens til i visse tilfælde (kender en der har haft en med blev træt af det og skiftede det ud med et panasonic plasma) og så har 860'eren også en hurtigere dualcore processer så smart funktionerne køre mere glidende.

PS og kan se på en af dine tidligere tråde at du har valgt Plasma fra fordi du har en meget lys stue med meget lysindfald, og i det tilfælde vil du måske få samme problemer med LG da den har en meget blank skærm som reflektere lyset.

men held og lykke med jagten på den rigtige fladskærm, for det er rigtig svært at vælge det helt rigtige smiley

Kommentér på:
LG 60" Full HD 3D Smart LED-TV 60LA620V

Annonce