{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

HDMI/DVI på LG Plasma ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Har et LG RZ-42PY10X 42" plasma hvor der kun sidder DVI indgang.

Jeg står og skal til at købe mig en HDD optager til omkring 3500,-
Men kan jeg købe en med HDMI udgang og så bare bruge HDMI-DVI kabel ? Nogle steder får jeg af vide at det er fint nok, andre steder siger de jeg skal teste det og hvis ikke der kommer billede på, så er mit TV ikke forberedt til HDMI. Men det er jo lidt skod at købe optager osv for bare at finde ud af der intet billede kommer ?

Der er nemig ikke ret mange optagere bare med DVI kabel hvis det var, det havde ellers gjort det hele lidt nemmere.

Håber i har en løsning.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HDMI/DVI på LG Plasma ?
  • #1   23. dec 2006 Altså, du kan jo altid spørge i den butik, hvor du har kigget på optageren..

Og det er jo som sagt ikke værre, end, at hvis den ikke kan bruges så kan du retunere den..

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 128
    #2   23. dec 2006 Har hørt noget om at man kan få en adapter til at forbinde
    mellem en dvd afspiller m. HDMI udgang og en lcd eller plasma skærm m. dvi indgang.
    Husk at få anskaffet et lydkabel, da dvi kun er til billedoverførsel.
    God fornøjelse, håber at du får det op at køre.

GOD JUL.

• #3   23. dec 2006 Jeg har et HDMI kabel liggende, så der skal bruges en lille adaptor ja. Ellers kan man få kabler der er lavet med hvert sit stik i hver ende.

Ved godt at DVI kun er billede og HDMI er både billede og lyd, så det er ingen problem.

Tror jeg prøver at gå ned i den lokale elektronik biks og spørger om ikke lige jeg kan låne en DVD afspiller/optager en times tid, så er det jo hurtigt testet.

Kommentér på:
HDMI/DVI på LG Plasma ?

Annonce