{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

hvilken digital tuner til kabel tv {{forumTopicSubject}}

jeg er igang med at flytte på kollegie, og de har der, deres egen fælles antenne nedtager station. så alle værelserne har kabel tv (eller hva? eller er det satelit?) sikkert et dumt spørgsmål, men blev lige i tvivl smiley

Hvilken digital tv boks skal jeg købe ? Jeg vil jo mene at jeg skal ha fat i en dvb-c boks, men hvilken ? gerne steder jeg kan købe en på nettet.

på forhånd tak / Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken digital tuner til kabel tv
  • #1   5. aug 2007 Du skal have DVB-C men jeg tvivler på det kollegie du flytter ind på, tilbyder signalet digitalt.
    De eneste steder jeg kender til man kan få DVB-C signal er med Telia Stofa eller TDC Selector, og begge dele kræver bestemt box.

• #2   5. aug 2007 Ja ved jeg godt, men os det jeg er i tvivl om, ved at dem du nævner køre med digital dvb-c bokse.. men ved bare ik hvordan det fungere på kollegiet. og kan man overhoved bare købe en digital dvb-c boks ? syntes de eneste jeg har set er dvb-T bokse til normal stue antenne signal smiley

• #3   5. aug 2007 Grunden til at du kun ser DVB-T bokse er jo netop fordi det er det eneste almindeligt tilgængelige DVB signal, der ikke er kodet. Hvis TDC's signal havde været ukodet ville boxene også være mere udbredte.

Kommentér på:
hvilken digital tuner til kabel tv

Annonce