{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  digital tv ? selector ?
  • #1   14. aug 2007 Den digital tuner du har i dit tv er med 99,999% sikkerhed en DVB-T og kan ikke bruges til kabel tv!

Desuden vil du jo nok heller ikke nøjedes med de 3 free view kanaler der findes, så derfor skal du have en kortlæser i tuneren også...

Så hvis du ikke ligefrem har en Loewe skærm på den gode side af 20.000kr. så kan det ikke lade sig gøre uden en seperat DVC-C tuner.
    Selector er bare ét bud, og nok den billigste løsning. Og Selector byder vist nok også på et par ekstra services fra TDC, som en alm. tuner ikke gør. Men der findes alternativer derude, fra bla. Samsung.
    Og det er jo nok en god ting, for den billige tuner fra TDC er hverken HD kompatibel eller særlig god kvalitet (Sagem siger vist sig selv smiley )

• #2   14. aug 2007 Hov... glemte lige at skrive, at det behøves ikke være en Selector til TDC's net! Du kan leje dekoder kortene for 150kr./år/stk. og så bruge dem i en tuner efter eget valg smiley

• #4   15. aug 2007 Sony´s D serie har også indbygget DVB-C/T så den kan fåes til små 10999 vejl...... Så det er ikke så galt

• #5   15. aug 2007 jeg har selv selectorbox, og er rigtig godt tilfreds, Nu venter jeg bare på modellen med HDMI

• #7   15. aug 2007 Ja jeg har os fået at vide at den ikke er optimal, sp vil vente til jul, da der kommer en ny model

Kommentér på:
digital tv ? selector ?

Annonce