{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Peter S
Peter S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Panasonic 42" TH-PX70 {{forumTopicSubject}}

Nogen der har sådan en? og hva syntes i om den?

Har lige købt en, men jeg syntes den er lidt "sløv" i det, ( Grumset på DVB-T, farver er ikke til at styre, syntes også den er langsom når der sker noget vildt på billedet )

er det kun mig eller? har kigget en del på fladskærm, og ud af alt min søgen i butikker osv skulle det altså ikke være LCD. Men i butikkerne var den her jo den bedste til under 10kilo ellers skal man jo op i den Pioneer / B&O men det er jo en helt anden pris. Men efter jeg har fået den op på væggen her hjemme er det ikke helt som forventet.

Er der nogen der har sammen oplevelser med dette tv? eller er det bare fordi man ikke kan "glemme sit billedrør" eller skal man bare vende sig til det? ( har haft den en dag )

Vh Peter.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panasonic 42" TH-PX70
  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #1   6. dec 2007 Jaa man får hvad man betaler for. Man kan da ikke forvente at få en god og knivskarp skærm i 42" til under 10.000 kr.

Og LCD er nu lige så godt som plasma i de forskellige prisklasser og størrelser.

• #2   7. dec 2007 jeg synes ikke der er noget galt med billedet på mit tv tror du ikke bare d skal venne dig til det eller justere billedet lidt...

• Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #3   8. dec 2007 Tak for svarene, syntes også det ser meget bedre ud nu efter jeg har haft den nogle dage, tror bare jeg skulle vende mig til den

Kommentér på:
Panasonic 42" TH-PX70

Annonce