{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

max v
max v
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7

Trådløst tv- signal {{forumTopicSubject}}

Hejsa, alle i kloge hoveder.

Jeg søger en dims der sender og modtager tv-signaler.

Jeg har en video, der er koblet til fjernsyn via alm antennestik

har en parabol, der er koblet via scart

har en dvd afspiller der er koblet til via scart

Jeg savner viden om hvad der kan klare opgaven at erstatte kablerne, så jeg kan hænge fladskærmen på væggen, og kun tilføre strøm.

er der nogen der ved hvad der kan bruges med sikkerhed?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløst tv- signal
  • #2   13. dec 2007 Du kan da bare købe nogle kabelbakker? Det ser faktisk ikke helt dumt ud.

• #3   13. dec 2007 Du må den hårde vej:

- af med tapetet
    - fræse ind i væggen
    - i med kablerne
    - mure op
    - tapesere
    - male

den er vi mange der har måtte gøre en gang eller to......

• #4   13. dec 2007 Daniel H.
    Så skal man også være sikker på, tingene ikke skal flyttes igen.. Ville være ærgeligt at skulle til det hele en gang til.

• #5   13. dec 2007 Casper - Netop derfor at det er sket en gang eller to. smiley
    Men der er ikke noget at gøre. Man SKAL have de forbandede ledninger ført til skærmen.....

• max v
    max v Tilmeldt:
    aug 2007

#6   13. dec 2007 Jeg har desværre ikke plads til sagerne på den væg hvor fjernsynet skal hænge. de kan kun stå på modsatte side af stuen, og hvis der skal trækkes kabler, så skal de hele vejen rundt i fodlisten, det er ca 15 meter.

• #8   14. dec 2007 hvis du sender trådløs kan det blive noget værre noget du kan få et meget dårligt signal og en del forstyrrelser, var det mig ville jeg købe mig lange kabler og nogle kabel kanaler de er guld værd i en hver installation

• max v
    max v Tilmeldt:
    aug 2007

#9   15. dec 2007 Nå, tak for jeres svar, nu er jeg ikke så kræsen og perfektionistisk, men vælger alligevel at følge jeres råd...

Har bestilt 2 stk. 20 meter scart kabler, som jeg kan trække rundt i den hule plastik fodliste.

• #10   28. dec 2007 Hejsa. Trådløst antenne tilførsel kan sagtes fåes, og også til ganske få penge.. Min kammerat bruger det fra antennestikket i stuen, og ind til skærmen i soveværeslset.. Men som også mange andre har skrevet her, så kan det ABSOLUT ikke anbefales, hvis man er til et godt og rent billede:-(

Kommentér på:
Trådløst tv- signal

Annonce