{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.761 visninger | Oprettet:

Stephan A
Stephan A
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 23

Skærmen er fundet, hvilket tilbehør? {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg søgt på div. forums og læst mange rosende ord om understående model.

(link fjernet)
42 tomme / Plasma (PDP) / 16:9 / 1024 x 768 / 10000:1 / Stereo / 2 højttalere / 20 Watt / Digital Tuner: DVB-T / Analog Tuner: NTSC, PAL, SECAM...

Jeg var sågar inde og se den i aktion idag, men fremvisningen jeg fik var desværre ikke det jeg havde håbet på. De havde kun 1 dvd og et antennestik alle TV'erne blev trukket over, så det bliver sådan at jeg selv får et eksemplar med hjem som jeg kan "lege" lidt med.

Så nu er spørgsmålet hvad jeg skal bruge for at det kommer til at "spille".

Jeg skal have et ophæng til TV'et, og ved Harald nyborg har et til 250 kr, som passer dertil - Endda med vippefunktion.

Derudover skal jeg vel have en scaler da vi har yousee kabel TV. Jeg går ud fra det er denne pakke der er påkrævet? http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_digi
Hvor kortet til 199.- og digitalmodtageren er hvad jeg skal bruge.

Udover overstående ved jeg ikke om jeg mangler noget kabel i en eller anden form.
Jeg har et Harman Kardon surround sound anlæg som meget gerne skulle arbejde sammen så godt som muligt med TV'et. Der er tale om en DVD 31 og en AVR135 forstærker.

Håber i kan fortælle mig hvad jeg eventuelt mangler, og problemløsninger dertil.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skærmen er fundet, hvilket tilbehør?
  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #1   2. jan 2008 Ville nok skifte DVD'en ud til en med HDMI udgang for at optimere billedet og ellers ville jeg købe de her kabler, det er dem jeg bruger og er yderst tilfreds med dem. Bruger dog HDMI kabler.

Fra DVD til forstærker.

(link fjernet)

Fra TV til forstærker.

(link fjernet)

• Stephan A
    Stephan A Tilmeldt:
    jan 2008

#2   2. jan 2008 Så sådan 2 forskellige kabler vil være hvad jeg behøver med mit nuværende og kommende setup?
    En ny dvd maskine kan ikke komme på tale på nuværende tidspunkt, desværre. Min harman kan lidt endnu smiley

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#3   2. jan 2008 Og så selvfølgelig en forbindelse til billedet fra din DVD til din skærm.

• Stephan A
    Stephan A Tilmeldt:
    jan 2008

#4   2. jan 2008 Martin. Noget du kan anbefale?

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#5   2. jan 2008 Ja bare et Scart kabel af samme mærke som de andre kabler jeg har linket til..

• Stephan A
    Stephan A Tilmeldt:
    jan 2008

#6   2. jan 2008 Har allerede et scart. Opnår man optimalt billede med det?

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#7   2. jan 2008 Ja det er det mest optimale billede du kan få ud af den DVD du har nu.

• Stephan A
    Stephan A Tilmeldt:
    jan 2008

#8   2. jan 2008 Fino smiley

Har du ellers nogle kommentare til den skærm... Ris/ros i den prisklasse... Skal siges jeg ikke vil ofre flere penge.

Kommentér på:
Skærmen er fundet, hvilket tilbehør?

Annonce