Skærmen er fundet, hvilket tilbehør? {{forumTopicSubject}}
Ja nu har jeg søgt på div. forums og læst mange rosende ord om understående model.
(link fjernet)
42 tomme / Plasma (PDP) / 16:9 / 1024 x 768 / 10000:1 / Stereo / 2 højttalere / 20 Watt / Digital Tuner: DVB-T / Analog Tuner: NTSC, PAL, SECAM...
Jeg var sågar inde og se den i aktion idag, men fremvisningen jeg fik var desværre ikke det jeg havde håbet på. De havde kun 1 dvd og et antennestik alle TV'erne blev trukket over, så det bliver sådan at jeg selv får et eksemplar med hjem som jeg kan "lege" lidt med.
Så nu er spørgsmålet hvad jeg skal bruge for at det kommer til at "spille".
Jeg skal have et ophæng til TV'et, og ved Harald nyborg har et til 250 kr, som passer dertil - Endda med vippefunktion.
Derudover skal jeg vel have en scaler da vi har yousee kabel TV. Jeg går ud fra det er denne pakke der er påkrævet? http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_digi
Hvor kortet til 199.- og digitalmodtageren er hvad jeg skal bruge.
Udover overstående ved jeg ikke om jeg mangler noget kabel i en eller anden form.
Jeg har et Harman Kardon surround sound anlæg som meget gerne skulle arbejde sammen så godt som muligt med TV'et. Der er tale om en DVD 31 og en AVR135 forstærker.
Håber i kan fortælle mig hvad jeg eventuelt mangler, og problemløsninger dertil.
På forhånd tak.
nov 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
Fra DVD til forstærker.
(link fjernet)
Fra TV til forstærker.
(link fjernet)
jan 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 23
En ny dvd maskine kan ikke komme på tale på nuværende tidspunkt, desværre. Min harman kan lidt endnu
nov 2007
jan 2008
nov 2007
jan 2008
nov 2007
jan 2008
Har du ellers nogle kommentare til den skærm... Ris/ros i den prisklasse... Skal siges jeg ikke vil ofre flere penge.
Skærmen er fundet, hvilket tilbehør?