{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Rasmus L
Rasmus L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

HJÆLP TIL NYT PLASMA TV {{forumTopicSubject}}

hei

jeg her været ud og kigge på fjernsyn og er faldet for plasma tv. har kigget på disse 2

Pioneer 428XD
(link fjernet)

Panasonic TH42PZ700EA
(link fjernet)
ID=420716

jeg skal bruge skærmen til at se tv, dvd film og HD film fra Computeren.

nogen der har erfaring med disse skærme, og hvilken skal jeg vælge eller skal jeg vælge en anden skærm.. ( max 20k )

vil der blive dårlig billed fra computeren over på tv'et hvis jeg kun vil se film fra computeren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL NYT PLASMA TV
  • #1   4. feb 2008 Jeg ville hoppe på Pioneer, udelukkende pga. deres ry og omdømme inden for plasma skærme. De er bare bedst generalt.

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    jan 2008

#2   4. feb 2008 ja fik en kæmpe rundvisning i fona en dag og han viste også hvorfor pioneeren er bedst men den anden har fuld hd og andet. og er billigere. men ved ikke om jeg kan få brug for det eller pioneeren er det ultivimative

• #3   4. feb 2008 Jeg ville også tage Pioneer`n. Det med at den ikke har full HD skal du ikke tage negativt når skærmen ikke er størrere end 42", det er først fra 50" og der over at du kan se forskel på Full HD og HD Ready.

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    jan 2008

#4   4. feb 2008 pioneer'n er HD ready men ikke fuld HD hvis jeg alligevel ikke får brug for det så tror jeg da det bliver den skærm

• #5   4. feb 2008 Hvis du sidder tættere på dit TV end 2 meter kan du godt bruge Full HD. Ellers er det irrelevant ved den størrelse.

Jeg kan ihvertfald på det varmeste anbefale Pioneeren. Det er den jeg selv har.

Eneste sted man måske kunne argumentere FullHD er at du vil slutte en PC til.
    Hvis du vælger Pioneeren vil den blive begrænset til 720p hvis du kører over VGA. Jeg er ikke 100% sikker på du kan komme til at køre 1080p fra PC, men det vil ihvertfald kræve at din PC kan sende et HDMI HDCP signal. Ellers er det udelukket.

Den kan godt modtage FullHD fra f.eks PS3, men ikke over VGA.

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    jan 2008

#6   5. feb 2008 bjarke g> tak for rådene

jeg har et grafikkort med HDMI udgang og alt det der. så jeg kan se hd film på en anden skærm. så det bare om jeg så får brug for det.

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    jan 2008

#7   5. feb 2008 altså brug for Full hd- som jeg ikke tror jeg gør

Kommentér på:
HJÆLP TIL NYT PLASMA TV

Annonce