{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Thomsom Projektions TV {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ha' fat i et TV til drengerøvs hygge, dvs. Playstation 2 og så noget..

Så fandt jeg et 52" Thomsom TV herinde til 1.800 kr. som jeg syntes lyder ufatteligt billigt!

Så ser jeg at det er med Back Projektion.

Det har jeg aldrig hørt om før, jeg ved godt hvad det er, det kan man jo regne ud - Men er det en dårlig ting, eller hvad er det der får det til at blive så billigt? (Underteksterne bøjede nede i bunden af skærmen, og TV'et var 4 år gammelt.. det kan nok også ha' betydning).

Derudover skal der jo også være lyd på.
Hvad ved I om lydkvaliteten på de højttalere der ligger i sådan et dyr?
- Jeg har et par Dali III'ere liggende, men med smadret bashøjttalere (som jeg får fixet hvis det kan betale sig). Ville det være bedre at slutte dem til, frem for standard højttalerne?

Men jeg troede 52"erne lå i 4.000 kr. klassen, for et brugt?

Så det jeg spørger om er:
- Er Back Projektion en dårlig ting, hvis nu der ikke kommer særlig meget lys ind til rummet det står i?
- Højttalernes lydkvalitet i TV'et
- Skal jeg købe nye bashøjttalere til mine Dali'er, eller er standard højttalernes lydkvalitet iorden?

Håber i kan hjælpe mig .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thomsom Projektions TV
  • #1   23. mar 2008 ved et bagprjektions tv kræver det at der ikke er alt for meget lys i rummet jeg havde engang et 42" bagprojektion som jeg kun havde i ca. 3 uger og s købte jeg et plasma. Men det skal dog siges at det tv havde en del år på bagen. Men hvis du kan sørge for at du har rummet okay godt mørktlagt så er der ikke de store problemer der, minus ved dem er betragtnings vinklen den er meget lille man skal ikke sidde alt for meget skævt for tvet før billedet bliver meget mørkt osv så man er temmelig afhæning af at man sidder lige for tvet. Hvad det angår lyden har de som regel meget god lyd da de er jo store kasser så de har gerne en sub og nogle relativt gode højtalere i dem.

Håber jeg kunne hjælpe dig smiley

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #2   23. mar 2008 Jeg har en thomson, som er 4 år gammelt, og mit fejler intet. Og lyden i mit er okay.

• #3   23. mar 2008 Okay.. smiley

Hvad med Sony?
    KS41s4 mener jeg modellen hedder?

Er det bedre?

• #4   26. mar 2008 Det sku okay sådan et tv.

rimelig god lyd i, med subwoofer i bunden.

Det fylder bare meget, og thompson har ikke gjort det let for sig selv med netop den model, fordi der også er de der højttalere i bunden af det.

/Oskar

Kommentér på:
Thomsom Projektions TV

Annonce