Audio Analogue Maestro
5.199 visninger
|
Oprettet:
TNT var forbi i morges med en kasse på målene 60x60x40 cm samt en vægt på 63 kg alt inkl.
Chaufføren så også lidt underlig ud, da han uden videre regnede med han bare kunne løfte den af ladet :-)
I kassen var der følgende integreret forstærker fra Audio Analogue:
http://www.tnt-audio.com/ampli/aa_maestro_e.html
Jeg fandt "svinet" hos en forhandler i Belgien og tog chancen. Har ikke tidligere stiftet bekendtskab med forstærkeren ej heller Audio Analogue i det hele taget, så købet kan siges at være lidt af et sats.
Den modtagne forstærker står i rigtig flot stand med en lækker lille men tung fjernbetjening. Forstærkerens størrelse og udseende gør den ikke just har kvindetække, men hva fanden gør det? :-)
Jeg regner med, at i morgen skal gå med at sammenligne min nyerhvervelse med min Marantz PM11S1.
Den af forstærkerne der gør det bedst til mine Proac 3.8'ere bliver stående, mens den anden sættes til salg.
Fredag den 13'ende lader til at blive en skræmmende god dag ;-)
----------------------------------------------------------------------
16. januar 2012:
Jeg har nu brugt et par dage til at lytte på Audio Analogue'en.
Efter at have smidt et sæt SD-fødder under højtalerne skete der noget med dynamikken og bassen i lyden med Maestro'en.
Det er egentlig lidt morsomt, for Marantz'en lyder klart bedre, når højtalerne står på spikes. Med SD-fødderne lyder højtalerne mudret, for tilbagetrukne og toppen dæmpet på Marantz'en.
Maestro'en er en vanvittig forstærker. Der er så meget power, at det fatter man ikke. Hvor Marantz'en skal have masser af pedal på volumen for at spille ProAc'erne op, hvor det bliver sjovt, der skal man ikke lege meget med volumeknappen på Maestroen. Faktisk havde jeg svært ved at holde lydstyrken ud, hvis jeg bare drejede knappen lidt længere op end klokken 9. (Starter kl. 7)
3D perspektivet i Maestro'en er fremragende. De enkelte instrumenter står klart ud fra hinanden og toppen har fået et gevaldigt løft. Her kan Marantz'en slet ikke være med efter min beskedne mening.
Bassen er tør og kontant med rigtig meget smæk på. Faktisk blev jeg forskrækket, da jeg for første gang så enhederne bevæge sig, når der var et stykke musik på, der krævede lidt at højtalerne. Også på dette punkt kan Marantz'en ikke være med.
Ved lav lydstyrke mister man ingen detajler på Maestro'en heller. Særligt toppen fandt jeg imponerende og mindede mig utrolig nok lidt om mine gamle Focal, idet toppen i modsætning til Marantz'en dominerer lydbilledet - en egenskab Focal'en også klart havde.
Alt er dog ikke positivt i mit kendskab til Maestro'en.
Min oplevelser er, at der med Maestro'en sættes noget højere kræv til kildematerialet end med Marantz'en. Gode indspilninger var en forhøjelse af lytte til som eksempelvis Janis Ian - Breaking Silence, mens andre knap så gode mistede liv og varme.
Over de par dage, hvor jeg har lyttet til Maestro'en, er en lyttetræthed begyndt at melde sig lidt efter lidt. Faktisk er klagen i setup'et til tider anmasende og pågående.
Det er særligt toppen begyndte at genere mig. Min oplevelse er, at man ikke skal spille særligt højt før toppen kan blive skærende i lyden. Når man sidder i øjeblikket ligger man ikke som sådan mærke til det, men det udemærker sig ved en let hylen for ørene, der også kan føles "tunge" efter en lidt længere lyttesession.
Lyttetræthed har aldrig været et problem, jeg er stødt på med Marantz'en spændt for. Jeg vil faktisk gå så langt at sige, at når jeg spiller med Marantz'en, så glemmer jeg stille og roligt alt om at analysere på detajlerne og bare nyder musikken. Det kan godt være, at Marantz'en ikke kan matche Maestro'en, når det kommer til power, detajlering og perspektiv, men klangen synes jeg bare er lækker tilbagelænet og blød.
Konklusion?
Tja det er egentlig for tidligt at drage endnu. Måske mit lytteroom bare er for ringe og dermed forstærker de høje toner? Måske kablerne ikke passer skide godt med Maestro'en? Hvad ved jeg?
Umiddelbart er jeg bekymret for, at Maestro'en er lidt et overkill til ProAc'erne. Omvendt mangler jeg power i Marantz'en.
Tror faktisk et bedre alternativ findes derude til mine Proac. Måske Perreaux 200i eller Plinius Hiato, noget ordentlig rørgrej eller noget helt tredje.
Råd modtages selvfølgelig gerne.
-------------------------------------------------------------------
26. januar 2012
Nu ved jeg sku snart ikke, hvad op og ned er længere ;-)
Har sat Proac'erne på spikes og koblet Marantz'en til igen, og havde indstillet mig på, at Maestro'en skulle sælges.
Fik dog lyst til at høre den igen idag, da jeg kom hjem fra arbejde, da jeg savnede detajleringen og baskontrolen. Orkede dog ikke at pille spikes'ene af igen, hvorfor jeg bare satte skidtet til.
Til min store overraskelse er diskanten slet ikke længere nært så påtrængende.. Jeg fatter det ikke.
Kører på tredje time nu i selskab med musikken og Nils Lofgrens "Some Must Dream" på Acoustic Live albummet er symbolsk nok sku blevet en af mine øjeblikkelige favoritter.
Måske det er de sidste 10 dages 120 timers arbejde, der gør mig modtagelig overfor selv det værste larm?
Eller er det måske den afbrudte nattesøvn forårsaget af min utilfredse babydatter?
Måske hun prøver at fortælle mig, at hun er utilfreds med, at jeg har sat forstærkeren til salg, inden at jeg har givet den et tilstrækkeligt antal chancer?
Måske hun har ret :-)
---------------------------------------------------------------------
4. februar 2012
Puha.. Ja, hvad er der sket siden den seneste opdatering?
Besøg af Ronnie:
Det vigtigste der er sket, er at jeg sidste søndag den 29. januar 2012 fik besøg af Majik, der var så venlig at slæbe sin Pass Int. 150, Audia cd one og et sæt signalkabler med.
Vi havde skrevet lidt sammen, og jeg har hele tiden haft i tankerne, at jeg godt kunne tænke mig en forstærker magen til Ronnies.
Ideen med besøget var, at jeg fik lejlighed til på eget grej at høre den forstærker, som jeg rigtig gerne kunne tænke mig, samt sammenholdt denne med Maestro'en. Majik fik lejlighed til at høre sit grej på et sæt producenthøjtalere samt give sine meninger til kende, hvad Maestro'en og lyden iøvrigt i mit setup angår.
LYTNINGEN
Kabler:
Mens Pass'en fik lov til blive varm, spillede vi en times tid musik på Maestro'en. I den forbindelse legede vi lidt med at bytte om på mit signalkabel og det Majik havde med.
Det stod ret hurtigt klart, at de problemer med en pågående diskant til dels skyldes mit signalkabel. Lyden blev en anelse mere afdæmpet og behagelig at lytte til med det andet kabel, uden at der blev gået på kompromis med detajleringen i musiken.
Sammenligning af Pass'en og Maestro'en:
3 musikstykker blev afspillet ved sammenligningen
Keb Mo med Suitcase fra alummet Suitcase,
Nils Lofgren med Some Must Dream fra albummet Acoustic Live,
Janis Ian med What About the Love fra albummet Breaking Silence.
Konklusionen blev, at Pass'en er en bedre forstærker med mere greb om bassen og med større lytteglæde ved en lidt mere på den fede måde tilbagelænet tilgang til musikken. Når det så er sagt, så er Maestro'en heller ikke ringere, end at det er svært ud fra et økonomisk synspunkt at retfærdiggøre den merpris, jeg skal give for Pass'en sammenholdt med forbedringen i lyden generelt.
Cd-afspillere:
Endelig til sidst satte vi Audia'en til.
Jeg havde egentlig ingen forvetninger om, at vi skulle lytte til denne maskine, men må blankt erkende, at jeg er rigtig glad for, at den blev slæbt med.
Bassen blev strammet op, toppen dæmpet, perspektivet bedre også kom der ganske enkelte bare mere lyd og af kasserne med denne spilledåse sat til. DEN MÅTTE HAN GERNE HAVE LADET STÅ :-)
Sammenholdt med den merpris jeg måtte skulle give for en Audia cd one kontra det løft jeg følte mit setup fik med denne afspiller kunne sagtens retfærdiggøres i min verden. Det gav helt kuldegysninger, da vi hørte de dybe ryst i stemmerne med Roger Waters med nummeret Three Wishes fra albummet Amused to Death
Konklusion fra besøget:
Først og fremmest er det super lækkert, at få sådan et udbytte af at have en profil her på galleriet. Dejligt at nogen gider tage sig tiden samt at stifte nye bekendtskaber og blive klogere på, hvad, hvor og hvilken retningen man gerne vil med sit setup.
Klart stod følgende for mig:
1) Maestro'en bliver frem for Marantz'en
2) Min cdafspiller og signalkabel passer ikke ind i mit setup og mine præference, hvad lyd angår.
3) Jeg skal have sådan en Audia
4) Mine hjørner i stuen spiller med, i særdeleshed hvad bassen angår.
Tiltag i forlængelse af besøget
Havde i dag mig en beskeden køretur fra Vejle til Vordingborg for at aflevere min Marantz. Herfra til Frederiksberg for at købe en Audia cd one og endelig til Otterup på fyn og aflevere min Prima.
Nåede ikke at få et nyt signalkabel med, men den skulle komme med posten tirsdag - forsøger mig iøvrigt med et Bertram Reference XLR med 6 dobbelte kobber ledere.
Håber det bliver ok ;-)
Takker Ronnie for en god snak, en fed musikoplevelse og ordentlig herrehumor med på vejen :-)
Chaufføren så også lidt underlig ud, da han uden videre regnede med han bare kunne løfte den af ladet :-)
I kassen var der følgende integreret forstærker fra Audio Analogue:
http://www.tnt-audio.com/ampli/aa_maestro_e.html
Jeg fandt "svinet" hos en forhandler i Belgien og tog chancen. Har ikke tidligere stiftet bekendtskab med forstærkeren ej heller Audio Analogue i det hele taget, så købet kan siges at være lidt af et sats.
Den modtagne forstærker står i rigtig flot stand med en lækker lille men tung fjernbetjening. Forstærkerens størrelse og udseende gør den ikke just har kvindetække, men hva fanden gør det? :-)
Jeg regner med, at i morgen skal gå med at sammenligne min nyerhvervelse med min Marantz PM11S1.
Den af forstærkerne der gør det bedst til mine Proac 3.8'ere bliver stående, mens den anden sættes til salg.
Fredag den 13'ende lader til at blive en skræmmende god dag ;-)
----------------------------------------------------------------------
16. januar 2012:
Jeg har nu brugt et par dage til at lytte på Audio Analogue'en.
Efter at have smidt et sæt SD-fødder under højtalerne skete der noget med dynamikken og bassen i lyden med Maestro'en.
Det er egentlig lidt morsomt, for Marantz'en lyder klart bedre, når højtalerne står på spikes. Med SD-fødderne lyder højtalerne mudret, for tilbagetrukne og toppen dæmpet på Marantz'en.
Maestro'en er en vanvittig forstærker. Der er så meget power, at det fatter man ikke. Hvor Marantz'en skal have masser af pedal på volumen for at spille ProAc'erne op, hvor det bliver sjovt, der skal man ikke lege meget med volumeknappen på Maestroen. Faktisk havde jeg svært ved at holde lydstyrken ud, hvis jeg bare drejede knappen lidt længere op end klokken 9. (Starter kl. 7)
3D perspektivet i Maestro'en er fremragende. De enkelte instrumenter står klart ud fra hinanden og toppen har fået et gevaldigt løft. Her kan Marantz'en slet ikke være med efter min beskedne mening.
Bassen er tør og kontant med rigtig meget smæk på. Faktisk blev jeg forskrækket, da jeg for første gang så enhederne bevæge sig, når der var et stykke musik på, der krævede lidt at højtalerne. Også på dette punkt kan Marantz'en ikke være med.
Ved lav lydstyrke mister man ingen detajler på Maestro'en heller. Særligt toppen fandt jeg imponerende og mindede mig utrolig nok lidt om mine gamle Focal, idet toppen i modsætning til Marantz'en dominerer lydbilledet - en egenskab Focal'en også klart havde.
Alt er dog ikke positivt i mit kendskab til Maestro'en.
Min oplevelser er, at der med Maestro'en sættes noget højere kræv til kildematerialet end med Marantz'en. Gode indspilninger var en forhøjelse af lytte til som eksempelvis Janis Ian - Breaking Silence, mens andre knap så gode mistede liv og varme.
Over de par dage, hvor jeg har lyttet til Maestro'en, er en lyttetræthed begyndt at melde sig lidt efter lidt. Faktisk er klagen i setup'et til tider anmasende og pågående.
Det er særligt toppen begyndte at genere mig. Min oplevelse er, at man ikke skal spille særligt højt før toppen kan blive skærende i lyden. Når man sidder i øjeblikket ligger man ikke som sådan mærke til det, men det udemærker sig ved en let hylen for ørene, der også kan føles "tunge" efter en lidt længere lyttesession.
Lyttetræthed har aldrig været et problem, jeg er stødt på med Marantz'en spændt for. Jeg vil faktisk gå så langt at sige, at når jeg spiller med Marantz'en, så glemmer jeg stille og roligt alt om at analysere på detajlerne og bare nyder musikken. Det kan godt være, at Marantz'en ikke kan matche Maestro'en, når det kommer til power, detajlering og perspektiv, men klangen synes jeg bare er lækker tilbagelænet og blød.
Konklusion?
Tja det er egentlig for tidligt at drage endnu. Måske mit lytteroom bare er for ringe og dermed forstærker de høje toner? Måske kablerne ikke passer skide godt med Maestro'en? Hvad ved jeg?
Umiddelbart er jeg bekymret for, at Maestro'en er lidt et overkill til ProAc'erne. Omvendt mangler jeg power i Marantz'en.
Tror faktisk et bedre alternativ findes derude til mine Proac. Måske Perreaux 200i eller Plinius Hiato, noget ordentlig rørgrej eller noget helt tredje.
Råd modtages selvfølgelig gerne.
-------------------------------------------------------------------
26. januar 2012
Nu ved jeg sku snart ikke, hvad op og ned er længere ;-)
Har sat Proac'erne på spikes og koblet Marantz'en til igen, og havde indstillet mig på, at Maestro'en skulle sælges.
Fik dog lyst til at høre den igen idag, da jeg kom hjem fra arbejde, da jeg savnede detajleringen og baskontrolen. Orkede dog ikke at pille spikes'ene af igen, hvorfor jeg bare satte skidtet til.
Til min store overraskelse er diskanten slet ikke længere nært så påtrængende.. Jeg fatter det ikke.
Kører på tredje time nu i selskab med musikken og Nils Lofgrens "Some Must Dream" på Acoustic Live albummet er symbolsk nok sku blevet en af mine øjeblikkelige favoritter.
Måske det er de sidste 10 dages 120 timers arbejde, der gør mig modtagelig overfor selv det værste larm?
Eller er det måske den afbrudte nattesøvn forårsaget af min utilfredse babydatter?
Måske hun prøver at fortælle mig, at hun er utilfreds med, at jeg har sat forstærkeren til salg, inden at jeg har givet den et tilstrækkeligt antal chancer?
Måske hun har ret :-)
---------------------------------------------------------------------
4. februar 2012
Puha.. Ja, hvad er der sket siden den seneste opdatering?
Besøg af Ronnie:
Det vigtigste der er sket, er at jeg sidste søndag den 29. januar 2012 fik besøg af Majik, der var så venlig at slæbe sin Pass Int. 150, Audia cd one og et sæt signalkabler med.
Vi havde skrevet lidt sammen, og jeg har hele tiden haft i tankerne, at jeg godt kunne tænke mig en forstærker magen til Ronnies.
Ideen med besøget var, at jeg fik lejlighed til på eget grej at høre den forstærker, som jeg rigtig gerne kunne tænke mig, samt sammenholdt denne med Maestro'en. Majik fik lejlighed til at høre sit grej på et sæt producenthøjtalere samt give sine meninger til kende, hvad Maestro'en og lyden iøvrigt i mit setup angår.
LYTNINGEN
Kabler:
Mens Pass'en fik lov til blive varm, spillede vi en times tid musik på Maestro'en. I den forbindelse legede vi lidt med at bytte om på mit signalkabel og det Majik havde med.
Det stod ret hurtigt klart, at de problemer med en pågående diskant til dels skyldes mit signalkabel. Lyden blev en anelse mere afdæmpet og behagelig at lytte til med det andet kabel, uden at der blev gået på kompromis med detajleringen i musiken.
Sammenligning af Pass'en og Maestro'en:
3 musikstykker blev afspillet ved sammenligningen
Keb Mo med Suitcase fra alummet Suitcase,
Nils Lofgren med Some Must Dream fra albummet Acoustic Live,
Janis Ian med What About the Love fra albummet Breaking Silence.
Konklusionen blev, at Pass'en er en bedre forstærker med mere greb om bassen og med større lytteglæde ved en lidt mere på den fede måde tilbagelænet tilgang til musikken. Når det så er sagt, så er Maestro'en heller ikke ringere, end at det er svært ud fra et økonomisk synspunkt at retfærdiggøre den merpris, jeg skal give for Pass'en sammenholdt med forbedringen i lyden generelt.
Cd-afspillere:
Endelig til sidst satte vi Audia'en til.
Jeg havde egentlig ingen forvetninger om, at vi skulle lytte til denne maskine, men må blankt erkende, at jeg er rigtig glad for, at den blev slæbt med.
Bassen blev strammet op, toppen dæmpet, perspektivet bedre også kom der ganske enkelte bare mere lyd og af kasserne med denne spilledåse sat til. DEN MÅTTE HAN GERNE HAVE LADET STÅ :-)
Sammenholdt med den merpris jeg måtte skulle give for en Audia cd one kontra det løft jeg følte mit setup fik med denne afspiller kunne sagtens retfærdiggøres i min verden. Det gav helt kuldegysninger, da vi hørte de dybe ryst i stemmerne med Roger Waters med nummeret Three Wishes fra albummet Amused to Death
Konklusion fra besøget:
Først og fremmest er det super lækkert, at få sådan et udbytte af at have en profil her på galleriet. Dejligt at nogen gider tage sig tiden samt at stifte nye bekendtskaber og blive klogere på, hvad, hvor og hvilken retningen man gerne vil med sit setup.
Klart stod følgende for mig:
1) Maestro'en bliver frem for Marantz'en
2) Min cdafspiller og signalkabel passer ikke ind i mit setup og mine præference, hvad lyd angår.
3) Jeg skal have sådan en Audia
4) Mine hjørner i stuen spiller med, i særdeleshed hvad bassen angår.
Tiltag i forlængelse af besøget
Havde i dag mig en beskeden køretur fra Vejle til Vordingborg for at aflevere min Marantz. Herfra til Frederiksberg for at købe en Audia cd one og endelig til Otterup på fyn og aflevere min Prima.
Nåede ikke at få et nyt signalkabel med, men den skulle komme med posten tirsdag - forsøger mig iøvrigt med et Bertram Reference XLR med 6 dobbelte kobber ledere.
Håber det bliver ok ;-)
Takker Ronnie for en god snak, en fed musikoplevelse og ordentlig herrehumor med på vejen :-)
Audio Analogue Maestro
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Ja, det er skruen uden ende, som du også pointerede overfor mig, da jeg var på besøg
Håber dog for nu, at jeg kan nøjes med, det jeg har for en stund.
Jeg vil stadig gerne have en Pass Int. 150, men på nuværende tidspunkt fik jeg mest for pengene ved at skifte lydkilden. Og skift af højtalere stiller og så højere krav til budgettet - så det skal der først findes penge til.
Mon ikke jeg klare mig?
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
men til din audio analoge ville jeg nok overveje noget forsølvet kobber
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Det er også derfor, at jeg synes det kunne være interessant at høre din kammerats setup.
Ved du hvilke kabler han bruger?
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Aner dog ikke, hvor lang tid den har stået stille. Fjernbetjeningen virkede f.eks. ikke, da batterierne var total døde.
Maskinen har dog fået lov til at stå tændt i to dage i lytteperioden.
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Jamen du skal da være velkommen at komme forbi til en lytning.
Og tag gerne din rørslæde med - ville rigtig gerne prøve rør på de proac.
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Er faktisk i tvivl, hvorvidt et nyt sæt magen til mine kan købes mere. Biwire-kablet ligger i omkring 12.000 for 2x2,4 m
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Der findes mig bekendt ingen forhandlere længere i Danmark af JPS Labs. Vassago har tidligere forhandlet dem men ikke længere - han kunne ikke hjælpe mig, da jeg manglede jumpers.
Jeg har faktisk købt mit sæt brugt af Hans.Mine jumpers købte jeg hos The Music Room i Scotland.
http://www.audiosalon.co.uk/manjps.htm
Jeg overvejer at købe mig et sæt i biwire på et tidspunkt.
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
I er velkomne..
Angående SD fødderne, så er jeg allerede foran - fik et sæt ind af døren i sidste uge
Smider lige en mail også...
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Takker..
Højtalerkablerne er JPS Superconducter+. Et super fedt kabel synes jeg. Har svært ved at tro, de skulle have andel i en manglende dynamik.
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Ja, det var de længe om Har desværre været i byen hele aftenen, og skal på arbejde i morgen, så den store lytning starter først lørdag eftermiddag.
mar 2011
Følger: 1
Tillykke med den nye forstærker.
Martin og Jeg kigge lige ned en af dagene, så prøver jeg lige at tage 2 pakker SD fødder med ned til de højtalere.
Det er vigtigt at når du lytter forskel, så SKAL forstærkeren have stået og spillet i MIN. en time på svag blus. Du kan ikke høre noget af betydning med en kold forstærker.
Nogle forstærkere lyder først rigtigt godt når de har stået tændt i et par dage, derfor jeg altid har mit setup stående tændt..
(og husk nu at det ikke er sikkert at du kan have den begge stående tændt på samme tid, for nogle forstærkere kan IKKE tåle at stå tændt uden der er højtalere tilsluttet)
Så lyt et par dage på den, og et par dage på den anden.
Jeg har desuden sendt dig en mail.
God weekend
Mvh Hans
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 24 AV-enheder: 3 Emner: 123 Svar: 1.042
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 72 Svar: 585
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Nu har du heller ikke været her, og hørt de to forstærkere op mod hinanden.
Som skrevet er det mit førstehåndsindtryk.
Jeg spikede højtalerne op fornyelig, hvilket bevirkede, at bassen forsvandt en smule. Måske AA'en bare har bedre styr på bassen end Marantz'en, men grunden til at det kan føles, at noget af dynamikken forsvinder, er afkoblingen til gulvet.
Jeg skriver mere, når jeg har haft ordentlig tid til at lave en sammenligning af de to forstærkere.
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 43
Toppen er blevet hævet klart, men umiddelbart på bekostning af en smule af dynamikken, hvilket jeg ikke er helt tilfreds med.
Forstærkeren har masser af kraft og overskud samt kan spiller utrolig højt uden nævneværdige anstregelser.
Håber jeg i weekenden får bedre tid til en ordentlig sammenligning - herunder kunne jeg også godt tænke mig, at lege med lidt afkobling til gulvet.
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 23
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 10 AV-enheder: 6 Emner: 25 Svar: 210
Men det ser rigtig godt ud.