{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

d s
d s
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

lille anlæg i bilen {{forumTopicSubject}}

det er en suzuki alto ved ikke om det har betydning
det std anlæg der sidder ikan jo intet,
så har kigget lidt på den her autoradio
http://carsound.dk/produkt.asp?id=6902&pk=1010&produkt=JVC_KD-G342_Autoradio

er den god nok. eller er den noget lort.
og hvilke højttallere vil i anbefale til den, i må gerne linke til dem,

og der er da mulighed for at tilslutte forstærke til den autoradio ikke ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lille anlæg i bilen
  • #1   21. sep 2008 Nu ved jeg ikke hvilken model Alto du har, men min kæreste har en fra 97.
    Der er monteret et sæt 6x9" i hattehylden (husk forstærkning), og et sæt 5.25" 2-vejs foran i kick-panelerne. Hendes headunit er en Sony til 995. Det spiller rigelig godt til hendes forbrug, og man kan godt høre når hun spiller.

Den JVC du linker til, er sikkert fin til prisen. Du får selvfølgelig hvad du betaler for, men sådan er det jo altid.
    Der kan sagtens smides en forstærker på den, da den er udstyret med linieudgang.

• d s
    d s Tilmeldt:
    jan 2008

#2   21. sep 2008 det er en 96¨
    det er fordi nu sidder der bare helt std anlæg i , og man kan ikke skrue ret højt op før den begynder at skrate og lyde virkelig dårligt og så er det også kun mulighed for radio.

men ved du om alto er med det isostik så autoradioén er lige til at sætte i, eller skal man til at sidde og lege elektriker ? :d

• #3   21. sep 2008 Min kærestes er udstyret med ISO stik, så det var bare at bytte skidtet rundt.
    Næsten uanset hvad du smider i, vil det være en forbedring i forhold til det originale.

• d s
    d s Tilmeldt:
    jan 2008

#4   21. sep 2008 okay mange tak for hjælpen
    men hvordan med ekstra højttallere, hvordan monteres de med ledninger. hvor skal de sættes hen hvis jeg vil have 2 6#9 højttallere ommei hattehylden

• #5   21. sep 2008 Skal du have ekstra højttalere om bagi, er du nød til at trække ledninger derom.
    De skal så sættes til ISO stikket, og mener jeg loddede dem sammen.
    Det burde nu ikke være det store problem.

• d s
    d s Tilmeldt:
    jan 2008

#6   21. sep 2008 okay men hvordan finder jeg ud af hvor i iso stikket de så skal monteres der er jo 8 muligheder

• #7   21. sep 2008 På autoradioen står hvilke farver der er hvad.

Kommentér på:
lille anlæg i bilen

Annonce