{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Lille anlæg. {{forumTopicSubject}}

Hey jeg skal have lavet et anlæg til scooter.
Så skal bruge et par enheder, har tænkt på 2 fuldtoner og en bass, eller skal man bare gå op i t-hansen og se hvad de har, også købe en forstærker?

Kom evt. også med en god forstærker, havde tænkt på sådan en multi screen, hvis i fks. har set pimp my ride, hvor der altid bliver spilled musik fra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille anlæg.
  • #1   12. apr 2011 Og hvordan gør man sådan at en diode, spiller sammen med lyden.

Ps. er meget træt så ikke sikkert det jeg har skrevet giver så meget mening smiley

• #2   13. apr 2011 Sorry jeg forstår ikke at man vil monteret et anlæg i en Scooter, altså man sidder oven på anlægget og kan kun høre det spille når den holder stille og har slået sædet op. forstår det ikke.

Sorry det er nok bare mig, havde lige brug for at komme ud med det smiley

• #3   13. apr 2011 jeg går udfra at du skal kunne blære dig over for dine kammerater med det, fair nok...

hvis du ikke er vild med at lægge meget arbejde i det, så skal du ikke begynde på at bygge bas og højtalere i... så find derimod nogle coaxiale højtalere, evt. nogle 6x9 højtalere... 6x9 højtalere spiller generelt ikke særlig godt, men grundet det større membranareal kan de levere lidt mere bas end tilsvarende runde højtalere... hvis du kan få plads, så smid 2 af dem i og så en radio...

lad vær med at begynde på subwoofer og forstærker, medmindre du virkelig vil igang med at lave om... subwooferen kræver også literplads, og det har man bare ikke i en scooter...

• #4   13. apr 2011 altså da jeg havde scooter dengang monterede jeg også et anlæg. dog uden radio.

jeg brugte en 8" bass og så et par mellemtoner og 2 små diskanter.

det spillede satme fint.. altså som i siger kan man intet høre når man køre..

men vi brugte det når vi kørte på stranden og ellers måske tog på tur ud i skoven på bålplads og det så vi havde lidt sjov.. det var faktisk meget dejligt og vi brugte det rigtig meget.. så jeg forstår godt man vil have det.. altså JA det spiller jo ikke godt. men det laver lyd hvis man vil have det lidt sjovt.

Kommentér på:
Lille anlæg.

Annonce