{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

HJÆLP Bilstereo - Kabler Honda Jazz 2015 med nykøbt Pioneer radio {{forumTopicSubject}}

Jeg har arvet min fars gamle Honda Jazz modelår 2015, hvor stereo med skærm var gået ud. Har været ude og købe en ny Pioneer radio i Thansen( https://www.thansen.dk/bil/udstyr/hifi/autoradio/pioneer-dmh-a240bt-2din-usb-bluetooth/n1200266494/pn-233894779/?utm_content=generic&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoJC-BhCSARIsAPhdfSiw07S4lmxds4Uhoof40rNDVv5uATTOmQk34LdzPpME-gr7Fe7NIfIaAsOUEALw_wcB&gclsrc=aw.ds)

Min udfordring er at kablerne ikke passer. Jeg tænker, at jeg skal have adaptere - umiddelbart et iso kabel og en adapter til antennestik, men der er et tredje stik, som jeg ikke kan identificere.

Jeg har vedhæftet billeder med nummer, så det er til at finde rundt i.

Umiddelbart vurderer jeg, at billede 1 er iso, billede er 2 antennekabel, men er ikke sikker. Og jeg ved absolut ikke, hvad det 3 kabel er til for.

Jeg aner ikke noget om stereoanlæg i biler - eller biler i det hele taget - men får lidt hjælp af svigerfar. Jeg håber, at nogenkan forklare mig hvilke kabler jeg skal købe for at få det op at køre, så jeg lytte til andet end motorstøj, når jeg kører fra KBH til Aarhus for at besøge familie smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP Bilstereo - Kabler Honda Jazz 2015 med nykøbt Pioneer radio
Kommentér på:
HJÆLP Bilstereo - Kabler Honda Jazz 2015 med nykøbt Pioneer radio

Annonce