{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Anders J
Anders J
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 4

Hjælp til alternativ radio {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg håber virkelig i vil hjælpe mig. Jeg skal have sat min forstærker, bass og højtalerer til i min bil. Jeg har fået købt en gammel bil hvor radio, højtalere, temperatur-, luft indstilling og alt det her sidder i samme sammensatte enhed i indstrumentbrættet. Jeg har har haft den ude og der er ingen udgange på enheden. dvs. der ikke mulighed for at koble en forstærker eller noget som helst til og jeg kan heller ikke erstatte den indbyggede enhed fordi den styrer luft og alt det der. Har i en idé til hvordan jeg så får noget afspiller installeret til at styre volume osv. så jeg kan få gang i forstærkeren igen smiley Har lagt et billede på systemet, bemærk at der kun er 2 muligheder, radio eller gammeldags Tape smiley Tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til alternativ radio
  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2016

#2   23. feb 2016 Hej Rene! Den er fra 99-02 smiley Jeg tror det ikke har kun set nogle lave noget costum og det kan og vil jeg ikke. Hele fronten fra under katastrofeblinket til under ventilations drejeknappen er et stykke og der sidder bare en stor metalboks bagved. Jeg tænker der skal noget eksternt til. Jeg ved ikke om man kan sætte mobilen direkte til bilforstærkeren, men så har man jo ikke så meget volumen indstillinger smiley

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2016

#5   24. feb 2016 Hey alle, tak for svarene. Der er ikke en eneste udgang. Der er i princippet plads under den originale, ved opbevaringsrummet jeg skal dog skære lidt plastik af i siderne for at jeg kan få en ramme ind. Men det ville være rart hvis jeg ikke skulle skære i bilen. Er der ingen der kender til nogle eksterne løsninger hvor der evt. Kan stå en enhed med rca udgange? Jeg vil jo gerne kunne regulere lidt på bas osv.

• #6   24. feb 2016 Hvad mærker og model bil er det?

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2016

#7   24. feb 2016 99-02 Seat Ibiza 1.4 MK2 6K2 Faceliftet

• #8   24. feb 2016 Ja den finder du nok ikke lige sådan en radio ramme til.

At sætte en forstærker eller flere til er ikke noget problem, problemet ligger nok mere i din begrænset antal mulige afspildnings typer når du kun har bånd og radio.

For at kunne bruge flere kilder så er der en række muligheder, som før nævnt en radio monteret andetsteds er nok den billigste og letteste løsning.

• #9   24. feb 2016 Hej
    Hvad med at montere en Radiokonsol i bilen,
    http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bilradio/Monteringsdele/Radiokonsol-2000033416/

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2016

#10   24. feb 2016 Tak for svar, Ole jeg har faktisk overvejet konsollen men den er svær at få plads til så mange steder. Men det kunne godt blive enden af det evt. i siden af midter konsollen fra passager siden. smiley

• #12   28. feb 2016 Man skal dog passe lidt på med hvilken afdeling man snakker med... Nogle af dem er ikke særlig kompetente...

Kommentér på:
Hjælp til alternativ radio

Annonce