Hjælp til alternativ radio {{forumTopicSubject}}
Hej alle, jeg håber virkelig i vil hjælpe mig. Jeg skal have sat min forstærker, bass og højtalerer til i min bil. Jeg har fået købt en gammel bil hvor radio, højtalere, temperatur-, luft indstilling og alt det her sidder i samme sammensatte enhed i indstrumentbrættet. Jeg har har haft den ude og der er ingen udgange på enheden. dvs. der ikke mulighed for at koble en forstærker eller noget som helst til og jeg kan heller ikke erstatte den indbyggede enhed fordi den styrer luft og alt det der. Har i en idé til hvordan jeg så får noget afspiller installeret til at styre volume osv. så jeg kan få gang i forstærkeren igen Har lagt et billede på systemet, bemærk at der kun er 2 muligheder, radio eller gammeldags Tape Tak på forhånd.
feb 2016
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 4
feb 2016
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 25 AV-enheder: 1 Emner: 33 Svar: 1.283
feb 2016
aug 2009
At sætte en forstærker eller flere til er ikke noget problem, problemet ligger nok mere i din begrænset antal mulige afspildnings typer når du kun har bånd og radio.
For at kunne bruge flere kilder så er der en række muligheder, som før nævnt en radio monteret andetsteds er nok den billigste og letteste løsning.
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 215
Hvad med at montere en Radiokonsol i bilen,
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bilradio/Monteringsdele/Radiokonsol-2000033416/
feb 2016
aug 2009
Hjælp til alternativ radio