{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HD-ready vs Full HD..?
  • #1   8. dec 2008 Tror bare du skal vælge full HD i alle de tilfælde du kan komme afsted med det smiley

På den måde vil du opnå det skarpeste billede, og du vil undgå scaling af billedet, når du eks. ser blu-ray.

• #3   8. dec 2008 Brug appletten i midten af siden for at definere hvorvidt du har brug for den høje opløsning med din givne siddeafstand til det givne størrelse tv.

Du vil se at langt de fleste normale mennesker ikke ville kunne udnytte Full hd.

Den eneste grund til at det muligvis kunne være en god idé at gå efter full hd er det faktum at stort set alle gode TV idag laves med denne opløsning.

Så opløsningen er i sig selv ikke vigtig, men det er en god indikation om at TV'et ikke er helt nede og ralle i budgetklasserne smiley

• #4   8. dec 2008 Nicklas S - ligegyldigt hvor tæt jeg sidder på et tv (Nu taler vi ikke flere 100 meter væk vel, men inden for normal siddeafstand, så kan man sagtens se om det er Full-HD eller bare HD-Ready.

Hvis man bare søger et fedt fladskærms tv med et rimeligt billede, så kommer man langt med et HD-ready, men søger man kvalitet frem for alt, så er Full-hd vejen frem.

• #5   8. dec 2008 Jeg glemte naturligvis lige et link i mit ovenstående link;
    Det er denne fokus artikel du bør læse.
    http://flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1184685511

Rune M - venligst kom med noget skrivelse på det?
    Jeg går blandt TV dagen lang og ved altså godt hvad jeg taler om her.
    Jeg har endnu kun set 1 TV der var bedre end min Pioneer PDP 508XD når der blev vist Blu-Ray - og mit tv er "kun" HD ready.
    Opløsningen er ikke den hovedsagelige kilde til billedkvalitet. Ej heller er den specielt vigtig.

Kommentér på:
HD-ready vs Full HD..?

Annonce