{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Sony Giga Juke? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen, der har erfaring med dette? Skal anskaffe nyt anlæg og er træt af have CDere overalt, så overvejer denne løsning. Allerhelst vil jeg have det sådan, at CDerne lægges ind en gang for alle og at al musikken så ligger elektronisk på en harddisk. Gerne med en (stor) touchscreen til at genfinde musikken og playlisterne. Og gerne med DABradio til. Jeg har et sæt (STORE) Vifa-højtalere, der skal kobles til. Er også åben for andre forslag, hvis andre løsninger er bedre.
Håber I kan hjælpe en novice på dette område.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Giga Juke?
  • #1   7. jan 2009 er det evt sådan noget her ? der er plads til 301 cder i den kender intet til den men den kan da hvertfald have en ordenlig røvfuld cder i a gange (:

• #2   7. jan 2009 du kune osse købe en stor netværksharddisk og så tage og smide alle dine cder ind på den de kan jo ligges ind som lyd uden tab og så ved jeg bla denne receiver (link fjernet)
    har inbygge dab radio og nogle former for internet radio og i øvrigt er rimelig god (: og rigtig mange muligheder. den kan sammetid afspille lydfiler fra netværks harddiske og fra pceren igenne netværket altså 100% digital signalvej ikke noget med og konventere til det analog signal fra pc til receiver hvor efter den så laver det til digital signal igen et stykke tid inden det igen bliver analog (: så man spare noget der og det vil selvf forkorte signalvejen og dermed vil den blive bedre (:
    skriv til mig vis der er spørgsmål til noget a det jeg har skrevet (:

Kommentér på:
Sony Giga Juke?

Annonce