829 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
HJÆLP MIG!!!!!!! (forstærker) HJÆLP MIG!!!!!!! (forstærker)
Hej.
Jeg har en forstærker jeg kom til og sætte sammen forkert så jeg lavede det om til 2 ohm:( Og nu er den gået i stykker den har brændt en kondensator af og rykket en sikring:( Jeg kan godt lode en ny på og skifte den sikring, men er det nok?? HJÆLP mig
Er der nogle der har forstand på det??
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 19 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 118
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 3 Emner: 7 Svar: 16
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 19 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 118
jun 2008
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
Genpostning af forum-indlæg er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af indlæg, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.
Som genpostning defineres også indlæg med samme hovedbudskab som et andet nyligt emne; eksempelvis flere vurderingsindlæg efter hinanden. Hold disse indenfor samme tråd. Sker dette ikke, forbeholder HifiGalleri.dk sig retten til at slette disse indlæg.
2.1 Korrekt postning af Forum-indlæg
Forsøg så vidt muligt at poste indlæg i den Forum-kategori, der passer til emnets indhold. Indlæg, som tydeligt er fejlplaceret, vil blive flyttet eller slettet.
HUSK: Læs altid dit indlæg igennem og tjek, at dit indlæg er skrevet på en god og let forståelig måde, inden du poster det.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 23 Svar: 983
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 23 Svar: 983
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Har du set røg komme ud af den?
Hvis ikke, kan den muligvis have set sådan ud længe, for det er ikke unormalt at den vil spille videre med en defekt kondensator, men det går nok ud over kvaliteten...
Men det betyder jo ikke at dette er de eneste fejl der er opstået i den... Men hvis du har mod på det, så synes jeg da du skulle prøve at skifte den (står der ikke 100uF/100V på den?)
Og så skifte sikringen.
Hvis den så virker, så kan du jo glæde dig over det, og hvis den ikke gør, jamen, så må du jo gøre op med dig selv om det kan betale sig at få lavet på et værksted...
apr 2007
Følger: 1 AV-enheder: 3 Emner: 50 Svar: 335
ja for satan da hvor er han sølle når han prøver at gøre sit for at forummet holder en vis standard.. suk *ironi*
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
Man skulle ikke tro at folk læser regelsættet igennem inden de opretter sig som brugere.
jesper s:
Jeg mener ikke jeg har et kedeligt liv, som som ovenfor skrevet er jeg en af dem som prøver at opretholde seriøsiteten herinde.
Kan godt ske at det er admins arbejde, men de gør jo intet ved det.
jun 2008
Der kom rigtig meget røg ud af den... Jeg vil prøve og skifte den.. men tror du ikke sikringen kig fordi den korslutet?
Mange gange undskyld for spam jeg har slettet den anden!!!!
HJÆLP MIG!!!!!!! (forstærker)