{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Hjælp til subwoofer.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg er rigemlig ny inden for det her med HiFi smiley

Jeg har en 5x100 Watts JVC Sorround reciever med en seperat subwooferudgang.. Hvis jeg går ind i menuen og sætter Subwoffer til "On" og sætter en bass-enhed til udgangen sker der ikke noget.. Kan det virkelig passe man skal ud og købe en aktiv subwoffer, eller er der en anden løsning? Har nogen venner som også har dette problem med andre forstærkere..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til subwoofer..
  • #1   22. aug 2005 Hej, du mangler lige en forstærker imellem = altså det samme som en aktiv sub.

Sub udgangen sender kun et lyd signal, og det er generelt...

• #2   23. aug 2005 Jamen kan man så bruge hvilken somhelst forstærker? Eller skal det være en der er spec. beregnet til subwoofere? Det skal det vel nok.. Lyder nok lidt dumt men ved næsten ikke engang hvad en effektforstærker er :S

• #3   23. aug 2005 Har kigget lidt på en Gale 3090W.. Den ser faktisk ok ud og ville nok pynte lidt her i rummet.. Ville bare ikke købe noget før jeg var sikker på om det var udgangen der var noget galt med smiley

Men valget ligger nok mellem en Gale eller en hjemmebygget 12" eller 15".. Vil gerne have sådan man kan se film med ekstra god lyd smiley

• #4   23. aug 2005 Vælger du at bygge selv, skal du være opmærksom på at du skal have et delfilter (med mindre du bruger en decideret sub forstærker hvor det er indbygget)

• #5   23. aug 2005 Tror sgu det bliver en Gale smiley Men vil nu helst have 3090.. Ikke for at jeg tror den er direkte bedre.. Men lidt blær skal det jo være..

Kommentér på:
Hjælp til subwoofer..

Annonce