{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H/K
  • #1   30. aug 2009 Hvis den bliver f***** varm som du skriver, får den ikke luft nok.
    Man bør generelt ikke ,placere nogen oven på en forstærkers ventilation rist. Det kan forkorte levetiden MEGET.

• #2   30. aug 2009 Hellere give den for meget end for lidt luft.
    Et Rack med åbne sider (I stedet for en "kasseløsning") er klart at foretrække og gerne 5 cm eller mere over dine komponenter.

• #3   31. aug 2009 Det bedste du kan gøre, er evt. at plavere spikes under din DVD eller en anden form for hævningsgenstande, så den bedre kan komme af med varmen.

Det skrives, at det er mindre ufarligt, når en forstærker osse har luftventilationer i siden, som b.la. min harman den har. Der er jeg ikke så bange for det.

Hvis din forstærker står placeret i et lukket rack/reol med minimal luft gennemstrømning, anbefales det at du IKKE placere noghet ovenpå. Forstærkeren kan risikere at brænde sammen hvis den ikke kan komme af med pusten.

Ellers skal man placere en fan-enhed (blæser) i racket, som kan ventilere luften og lave luftgennemstrøm

• #4   31. aug 2009 casper T: den kan både spytte luft ud a siderne og ud a toppen

allan a: jeg har ogs tænkt mig at købe 4 spikes og sætte under min dvd ..
    som jeg har sagt til casper t, min har også luft "udgange" i top og i siderne, og der er ca. 5 cm. til hver side a tv-bordet og ca. 10 cm til top

Kommentér på:
H/K

Annonce