8.754 visninger
|
Oprettet:
kan ikke finde digitale kanaler yousee {{forumTopicSubject}}
hey
jeg har Kabel tv fra Yousee
jeg har Gund + mellem pakken - altså ca 20 kanaler.
MEN de skriver på deres side at man kan tage ALLE digital kanalerne gratis både med grund og mellem pakken..
DOG kan jeg ingen finde på mit TV
tvet er et stortset nyt LG 42LF2500 - der har både DVB-T (MPEG2/4), DVB-C (MPEG2/4) - og de skriver man skal have DVB-C ... men jeg kan intet finde.. hvad kanal ligger de forskellige digitale kanaler på? specielt DR HD
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 92 Svar: 345
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 137 Svar: 664
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
Mark, prøv at undersøge hvilken netværks ID du skal bruge i dit område.
Brug denne guide til at finde de nødvendige oplysninger.
(link fjernet)
jul 2007
jul 2007
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
Hvor bor du henne af? hvordan er din antenne indstallation lavet??? Da YuoSee skriver på deres hjemmeside at de har nogle problemer med nogle kanaler, hvor det kan skyldes indstrålning fra en mast eller noget lignede, så prøv evt med et nyt antenne kabel fra stikket i væggen og op til tvet, hvis det ikke virker, så kan det være at der skal kigges på din antenne fordeling i dit hjem.
Kender godt til problemerne, arbejder med det til hver dag.
aug 2005
Mit samsung uden kort kan ikk finde HD,
og for at finde kanalerne skal man ha HD koder kort, Ring selv til Yousee og spørg
jul 2007
og det er skærmet og det hele..
OG det går direkte fra væggen over i tvet..
er selv trikker så derfor undre det mig meget
og jeg kan selv ikke finde manualen .. hvis i vil hjælpe er manualen her
http://www.lge.com/se/tv-audio-video/tv/LG-42LF2500.jsp
syntes bare ik jeg kan finde noget der ligner det det skal...
her er et lille uddrag af hvad yousee skriver om DR HD ! -->
DR HD - Fakta, fiktion og sport samt det bedste fra DR1 og DR2
DR HD henvender sig til dem, der vil have endnu mere ud af DR
DR HD er lig med fantastiske tv-oplevelser i ægte HD kvalitet. Fakta, fiktion og sport samt det bedste fra DR1 og DR2, så du kan opleve for eksempel de store dramaserier fra DR1 i HD-kvalitet.
Du kan se DR HD med Grund-, Mellem- eller Fuldpakke, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager, som understøtter MPEG4, eller en HD-boks fra YouSee.
aug 2005
Du skal ha et kort fra Yousee til at se HD, hvorfor ringer du ikke til Yousee og spørger dem,
jul 2007
jul 2007
hvis nogen kigger i manualen
så kan jeg se de som der er på S53. altså der kan man kun vælge Antenne.
MENs på side 54 kan man vælge mellem cable og antenne..
men det er kun hvis man har sproget på Finsk eller svensk. så jeg satte det over på svens og nu er de der.. så nu kan jeg så tak for hjælpen hehe
aug 2005
sep 2007
Følger: 51 Følgere: 11 AV-enheder: 2 Emner: 25 Svar: 475
http://yousee.dk/privat/kundeservice/digi/faq.php?id=22934
håber det hjælper
jul 2007
som michael skrev fandt jeg det i manalen og prøvede det og så ku jeg nemlig vælge at det sku være kabel og IK antenne.. og så ku jeg også vælge nætværksid.. og så kørte det bare
maj 2009
DR HD er en gratis kanal og der behøver du ikke kort i yousee boksen for at kunne modtage DR HD, det eneste som det er en digital tuner med MPEG 4, det er det eneste og så kan man se DR HD
jan 2010
Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 18
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
Jeg kan heller ikke modtage DR HD på min skærm uden digutalt kort og det er med udsagn fra en YouSee kundemedarbejder.
maj 2009
Så i århus kan vi se DR HD uden kort.
jul 2007
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 161
Bevis på at DR HD er gratis med You See.
Og Vis man har stofa er det også gratis, det er nemlig det jeg selv har...
Dennis V: Hvilken B&O butik arbejder du i?
jul 2007
maj 2009
Jeg syns lige at du skal læse det som der er i det link som du linket til, for der står længere ned på siden og jeg citer:
Disse kanaler er også en del af din tv-pakke - kanalerne sendes kun digitalt, så du skal have en digital boks fra YouSee eller et tv med indbygget DVB-C modtager for at se kanalerne.
CANAL9 - med Mellem- og Fuldpakke - sender film, serier og sport
For at se CANAL9 skal du have Mellem- eller Fuldpakke - og forudsætter du har en fladskærm med indbygget DVB-C modtager eller en digital boks.
CANAL9 er en sportskanal, der viser masser af fodbold hver weekend fra blandt andet Superligaen, Premier League og La Liga.
I løbet af ugen byder CANAL9 også på masser af gode film og serier samt udsendelser med opdateringer fra Superligaen og resten af sportens verden. Du kan også se dokumentarprogrammer, poker og meget andet.
--------------------------------------------------------------------------------
DR HD - Fakta, fiktion og sport samt det bedste fra DR1 og DR2
DR HD henvender sig til dem, der vil have endnu mere ud af DR
DR HD er lig med fantastiske tv-oplevelser i ægte HD kvalitet. Fakta, fiktion og sport samt det bedste fra DR1 og DR2, så du kan opleve for eksempel de store dramaserier fra DR1 i HD-kvalitet.
Du kan se DR HD med Grund-, Mellem- eller Fuldpakke, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager, som understøtter MPEG4, eller en HD-boks fra YouSee.
--------------------------------------------------------------------------------
DR Update - nyhedskanal
DR Update sender nyheder døgnet rundt, året rundt, så her kan du finde de seneste nyheder fra både ud- og indland.
Du kan se DR Update med Grund-, Mellem- eller Fuldpakke, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager eller en digital boks fra YouSee, og i web-tv-pakken.
TV4 - svensk kanal der sender serier, film og underholdning
TV4 er en populær svensk tv-kanal som er gået fra at være en lille opkomling til førstepladsen som Sveriges største. Underholdningskanalen sender hovedsageligt amerikanske serier, film, sport samt nyheder.
Du kan se TV4 med Grund-, Mellem- eller Fuldpakke, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager eller en digital boks fra YouSee.
NRK1 - Norsk tv til enhver smag
NRK1 viser programmer for enhver smag og til alle målgrupper. Det norske svar på danske DR1sender underholdning, dokumentarer, serier, sport, børneprogrammer og nyheder.
Du kan se NRK1 med både Grund-, Mellem- og Fuldpakken, hvis dit tv har indbygget DVB-C modtager, eller hvis du har en digital boks fra YouSee.
NDR - tysk kanal med serier, sport og film
NDR er en public service-kanal, der bl.a. sender nyheder, film, serier, sport, dokumentar, rejseudsendelser, debatprogrammer, kunst og kultur.
Du kan se NDR i visse områder med Grund-, Mellem- eller Fuldpakken, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager eller en digital boks fra YouSee. I Kanaloversigter kan du se, om NDR findes i dit område.
RTL - tysk kanal med film, serier, shows og quizzer
RTL er en tysk kanal, der byder på film, underholdende serier, shows og quizzer. Kanalen sender døgnet rundt.
Du kan se RTL i visse områder med Grund-, Mellem- eller Fuldpakken, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager eller en digital boks fra YouSee. I Kanaloversigter kan du se, om RTL findes i dit område.
TV5 Monde - fransk tv med nyheder, film og kultur
TV5 Monde er en fransk kanal, der viser nyhedsudsendelser, børneprogrammer, quizzer, kulturelle og litterære magasiner, franske film og serier samt programmer om historie og natur. TV5 Monde viser ofte udsendelser fra afrikanske lande, hvor der er mange seere til kanalen.
Du kan se TV5 Monde med Grund-, Mellem- eller Fuldpakken, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager eller en digital boks fra YouSee.
TV fra Folketinget - direkte tv fra Folketingssalen
Kanalen giver mulighed for at følge møderne i Folketingssalen og nogle af de åbne høringer og udvalgsmøder, der finder sted på Christiansborg. Debatterne vises fra start til slut.
Du kan se TV fra Folketinget med Grund-, Mellem- eller Fuldpakke, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager eller en digital boks fra YouSee.
Regional-tv - Regionalt lokal-tv
En kanal, der fra 20-21 sender fra din lokale TV 2 Region, fra 21-17 sender lokal-tv og fra 17-20 sender Tegnsprogskanalen. Udsendelserne er en blanding af underholdning, regionale nyheder og Tegnsprogskanalen.
Du kan se Regionalt-tv med Grund-, Mellem- eller Fuldpakke, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager eller en digital boks fra YouSee.
Jeg vil ikke fortælle hvilken B&O butik jeg arbejder i, da jeg ikke vil reklamere for B&O, når jeg skriver som privat person i divs. forummer.
maj 2009
Jeg mener at den også er gratis på stofa...
Jeg vil desværre ikke oplyse om, hvilken B&O butik i århus jeg arbejder i. Da jeg skriver som privat person her i forummet og vil gerne have at min arbejdsplads og privat snak forbliver afskilt. Da jeg kan komme til at sige nogle skidt ting her i forummet, hvis man nu har en dårlig dag f. eks. og dette vil jeg på ingen måde have at det skader min arbejdsplads eller mine arbejds omgivelser.
Jeg håber at du forstår mig martin
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 161
kan ikke finde digitale kanaler yousee