{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.148 visninger | Oprettet:

Lars H
Lars H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kan ikke finde pc på tv {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg står i den situation at jeg lige har købt mig et Samsung 46" 3D LED-TV UE46D6755 og nu står jeg og gerne vil have den sluttet til min pc så jeg kan se nogle movies. Men jeg har problemer med det.

Mit grafikkort(nvidia gtx 260) har ikke hdmi udgang så jeg bruger DVI-HDMI, den sætter jeg så i porten "HDMI1(DVI)" på tv'et da det er den eneste port der står i manualen virker med DVI. På computeren kan jeg snildt finde fjernsynet og klone, sætte den som primært display osv som man skulle kunne. Men på tv'et vil den bare intet finde, når jeg går ind under source/av og skal vælge HDMI1(DVI) er den bare grå og ligger sammen med de andre porte der ikke er i brug, i ved så man godt kan se den men ikke trykke på den, kan uploade et billede hvis det gavner.

Har søgt og søgt i timevis og oprettet et par tråde rundt omkring men har intet svar fået endnu, er sku ved at blive lidt irriteret over jeg ik kan få det til at fungere. Jeg har læst man kunne prøve at skifte opløsning på computer skærmen men det gør intet for mig og ved ikke hvad jeg ellers skal prøve så håber lidt på nogle her har oplevet det samme eller ved hvad jeg skal gøre.

Mvh. Lars Haahr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke finde pc på tv
  • #1   16. jun 2011 Har du prøvet med en anden HDMI kilde? ex. en blu-ray eller en dvd?

Bare for at tjekke at det ikke er porten der er noget galt med..

• #2   17. jun 2011 hvis du køre med windows 7 så prøv at tryk på : Windows tasten (den med flaget) og P og tryk flere gange på P for at skifte..

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    jun 2011

#3   17. jun 2011 @Rasmus B porten virker upåklageligt med ps3 via hdmi

@Drystin det løste intet, det er vel også det samme som at gøre det gennem skærmindstillinger, hverfald de samme muligheder bare gjort let, tak for tippet forresten

• #4   17. jun 2011 Har du prøvet andre HDMI porte?

Det kunne være de havde nosset i instruktionsbogen (not likely)

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    jun 2011

#5   18. jun 2011 @Rasmus B Yeps fungerer heller ikke.. Har overvejet at anskaffe mig en dvi-hdmi adapter også forsøge mig med et almindeligt hdmi kabel.. alternativet er at købe en ny grafik kort der har hdmi direkte udgang, er bare ikke meget for at sku skifte da den jeg har ikke ligefrem var billig men samtidigt ikke meget værd som videresalg smiley

• #6   19. jun 2011 Jeg er ikke den store nørd indenfor området desværre, men til husmandsbehov klarer jeg mig fint;)

Jeg håber du finder en løsning:)

Kommentér på:
Kan ikke finde pc på tv

Annonce