1.268 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "bi-amping"
bi amping ?
er det hvor man har to ens forstærkere, 1 til hver højtaler ik og hvad skal man så have mere for at de to forst. får samme signal f.eks via optisk?
er det hvor man har to ens forstærkere, 1 til hver højtaler ik og hvad skal man så have mere for at de to forst. får samme signal f.eks via optisk?
Skrevet af: torben f - 11. jul 2013
Bi-amping
Hej med jer :) Jeg har et par B&W DM683, og en NAD C356BEE til at trække dem. Men synes ikke rigtig, at der er saft nok i forstærkeren til at holde basserne på plads, når man skruer lidt højt op. S...
Hej med jer :) Jeg har et par B&W DM683, og en NAD C356BEE til at trække dem. Men synes ikke rigtig, at der er saft nok i forstærkeren til at holde basserne på plads, når man skruer lidt højt op. S...
Skrevet af: Mikkel L - 16. jan 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
- Installation af lamper 1.000 kr.
- Setter op 4 loft lamper 650 kr.
- Samling af havestol 300 kr.
- Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
- Hænge to lamper op 350 kr.
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
http://www.hifigalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=11574
sep 2005
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 31 Svar: 158
nu skal jeg passe på hvad jeg siger. men ved at Bi-wire er at samme koble en højtaler til fx 2 effekt forstærkerer
hvis en højtaler har Bi-wire så er der 2 ingange på den
bruges ofte til at dele bassen fra resten af højtaleren sådan at den ene ingang er til bassen og den anden til mellem tone og diskant... på den måde vil du få langt bedre kontrol og lyd ud af din højtaler fordi forstærkerne ikke bliver balastet på samme måde.
Mener at Bi-amping er det samme bare forklaret at man har 2 forstærkere til en højtaler
sep 2005
meeen tager jeg da helt fejl når jeg siger at grunden til man laver bi-wire er for at kunne bi-amp?
sep 2005
hva er fordelen så ved bi-wire, mener kunne man så ikke bare købe et større kabel så der kan løbe mere strøm igennem?
sep 2005
sep 2005
bi-amping