{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.501 visninger | Oprettet:

Morten B
Morten B
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103

Denon - problemer med com {{forumTopicSubject}}

Hej hifi smiley

Jeg har sku et problem med min denon forstærker ;s
når jeg kører over cd afspilleren spiller den perfekt over begge højtallere, men så snart kan kører den over AUX, altså computer.. så slår min venstre højtallere fra ;S

Hvad kan problemet være??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denon - problemer med com
  • #1   19. mar 2011 sikkert en død AUX input, ... er det samme kabel?

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

#2   19. mar 2011 Jeg har lige købt nyt anlæg idag .. og med det gamle anlæg, det virkede det fint.. så satte jeg så det nye stører til. så er ret sikker på det ikke er et dårligt kabel ..

Kender en som har præcis samme problem, han kører også med denon og dali, ligesom mig ..

• #3   19. mar 2011 Prøv at smide computeren på en anden indgang, og hvis problemet stadig er det samme, er kablet defekt.
    Spiller det perfekt på den anden indgang, er det din AUX indgang der ikke fungerer.

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

#4   19. mar 2011 jeg prøvede bare lige igen (tusinde gang!) og nu spiller begge højttalere sku smiley

Der er altså smæk på dali 909 smiley

• #5   19. mar 2011 Kunne lyde som en løs forbindelse, men godt det kom til at virke.
    Hvorvidt der så er smæk på 909, skal jeg lade være usagt smiley

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

#6   20. mar 2011 hvor tror du der er løs forbindelse??

jeg har dem et på et et værelse på 24 kvardrat meter .. det kan spille op så man ikke kan snakke sammen, med masser og bas, of uden at forringe til mindste smule! smiley

• #7   20. mar 2011 Du skriver der er prøvet igen (tusinde gange), hvorefter det pludselig virkede. Derfor konkluderer jeg, at det tyder på en løs forbindelse. Om det så er i din com, eller i din forstærker, er svært at udtale sig om.

Kommentér på:
Denon - problemer med com

Annonce