Problemer med Denon 4306 {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg har erhvervet mig en Denon 4306, som jeg har været yderst tilfreds med. Som hjælp til denne har jeg 2x Nad 216 effektblokke, til at trække basenhederne i hver fronthøjttaler.
Da jeg er flyttet i anden lejlighed, har mit setup bare været sat op midlertidigt, uden brug af kabelbakker osv. Alle ledninger var dog korrekt trukket og det hele virkede som det skulle, men................
Igår var jeg så ved at få styr på kablerne, ved at trække dem ordenligt, gemme dem bag kabelbakker osv. Da jeg så var færdig ville jeg selvfølgelig fejre det med en god film, men blev pludselig negativ overrasket. Da jeg satte strømmen til, fik jeg en mærkelig lyd i fjæset. Selvom Receiveren var slukket og stod på standby, brummede fronthøjttalerne både fra basenhederne, mellemtonerne og diskanterne. Når Receiveren er tændt, kan jeg slet ikke afspille noget. Hverken fra CD-afspiller eller PS3 - uanset hvilken kilde den står på.
I dag har jeg så haft det hele skilt fra hinanden, for at se om jeg kunne udbedre fejlen. Da jeg så fik samlet det igen og satte strøm til, var den brummende lyd fra højttaleren væk, men da jeg tændte kunne jeg stadig ikke afspille lyd fra nogle af kanalerne.
Det eneste jeg havde koblet fra Receiveren igår da jeg ville føre kabler, var den ene af de 2 fronthøjttalere, da dens kabler var snoet ind i hinanden.
Frygter lidt for min forstærkers helbred, da garantien er udløbet.
Hvad kan problemet være?
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 35 AV-enheder: 5 Emner: 154 Svar: 697
Problemer med Denon 4306