{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Afvist enhed {{forumTopicSubject}}

Nå folkens, så må i til tastaturet, hvis i da tør stå frem med, og hvis i kan give en velbegrundet mening på hvorfor i afviste min HeadFi "HTC/Marshall".

Lige et saks fra beskeden omkring afvisning:
"At din AV-enhed er blevet afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:

- AV-enheden er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
- AV-enheden er ikke oprettet med tilstrækkelige billeder - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
- Billederne er af for dårlig kvalitet.
- Billederne er ikke af selve AV-enheden.
- Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
- Mistanke om ejerskab af AV-enheden.
- Tekst eller billeder indeholder stødende materiale."

Fortæl mig så lige hvilke af ovenstående punkter min enhed ikke overholdte?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvist enhed
  • #1   27. maj 2011 At headfi ikke er nogen kategori, har dog ikke stemt.

• #2   27. maj 2011 Hvordan er den her så kommet ind, så vidt jeg kan se er det også HeadFi?
    http://www.hifigalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=7828

• #3   27. maj 2011 Der er 10 som har godkendt den. eller ved jeg ikke. og ham der har også en forstærker osv, nu har jeg så ikke set det du ville ind med.

• #4   27. maj 2011 http://www.hifigalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=7840 - Hvis linket stadig virker?

Forstærker, pff.. Så kan jeg jo bare smække et billede af min forstærker på sammen med beskrivelse af den også, og så kommer jeg ind? Næppe..

• #5   27. maj 2011 Hans amp trækker jo hans hovedtelefoner, og kan ikke se linket.

• #6   27. maj 2011 Jeg stemte dig ikke ind pga. jeg ikke synes at en mobil og et headset har noget at gøre herinde...

Ham den anden har et rigtigt head-fi hvis man kan kalde det dét.
    Dit er jo bare din mobil og et headset.

• #7   27. maj 2011 @Kristian: Men hvorfor har det ikke noget at gøre herinde? Så vidt jeg kan se overholder det samtlige punkter jeg skrev ovenfor, og det er HiFi.

• #8   27. maj 2011 * Brinker * Tak fordi du bruger mit HeadFi, som dårligt eksempel

Grunden til at mit er en enhed, er netop fordi at det er med forstærker til, og ikke en mobil og et headset, for det har intet med headfi at gøre overhovedet.
    Jeg har hverken godkendt eller afvist og heller ikke set enheden.
    Hvis du har ordenligt udstyr kan man komme ind, Micma har også headfi inde, men små ting som earplugs og mobiler kan ikke.

Men som sagt har ikke set dit udstyr.

• #9   27. maj 2011 @Stig: Så du mener at hvis jeg nu opretter den med min forstærker i stedet, så er det ikke noget problem at komme ind?

• #11   27. maj 2011 * Brinker *
    Du kommer ind hvis man kan se at HeadFi er en stor hobby for dig, ikke bare hvis du smider din forstærker med, og en mobil og nogle earplugs. Det har som sagt intet med HeadFi og gøre, det er bare transportabel musik, desværre.

• #12   27. maj 2011 må ærligt indrømme at jeg har svært ved at stemme headfi ind... da jeg ikke kan se det har noget som helst med hifi galler at gøre... men jeg respektere dog at andre er af anden mening...

dog er jeg mere tolerant over for hvis det er et komplet sæt, og det som Stig har oprettet er jeg faktisk lidt imponeret over og gad godt tage en lytter, selvom jeg på ingen måde ville kalde det hifi...

men som nævnt tidligere, hvorfor oprette nogle høretelefoner som du bruger til din mobil... ?? opret et fotoalbum, eller smæk nogle billeder ind fra din AV enhed som du allerede har oprettet...

• #13   27. maj 2011 Hifi er en beskrivelse for - god evne til at gengive lyd eller billeder. Så det har skam noget med Hifi at gøre, bare synd at der ikke er en kategori herinde der hedder HeadFi, til sådan nogen som går op i "hoved-lyd". Men der er det godt at Hoved-Fi.dk findes :).
    Men Mikkel du kommer bare på besøg, hehe :).

Men *Brinker* du skal nok oprette det under din AvEnhed eller ligge det som et fotoalbum som Rasmus L har gjort herinde.

• #14   27. maj 2011 come on mand, skulle jeg så også oprette mine høreapparater????+

kom ind i kampen

• #15   27. maj 2011 Majik: Bare fordi du ikke interessere dig for Head-Fi betyder det ikke at der er plads til folk der gør. Så Kom nu lige ind i kampen makker smiley

• #16   27. maj 2011 Rettelse.. At der IKKE er plads.. smiley

• #17   27. maj 2011 Headfi var faktisk meget anvendt før i tiden. har set mange ældre anlæg, der brugte separat forstærker til deres hovedtelefonener tilbage i 80´erne. Og synes faktisk kun det er fedt at det er ved at komme tilbage igen, for seriøst headfi var der ikke meget af i en årgang.

Og ja det du har forsøgt at stemme ind, har ikke en kæft med headfi at gøre. Headfi

Headfi kræver et eller flere sæt highend hovedtelefoner og en god og fornuftig head-amp, for at det kommer i nærheden af at at være headfi.

Jeg kunen osse sagtens oploade et billede af et sæt hovedtelefoner tilkoblet Beomaster 8000´eren men det gør det aldrig til headfi.

• #18   27. maj 2011 Hold op med at brokke dig her i forummet om det, da dette ikke øger dine chancer for at få din av enhed har ind.

Men nu så jeg personligt hvad du forsøgte at komme ind med, og må nok sige at en mobiltelefon og et sæt hovedetelefoner, det høre ikke til her inde og især ikke mobilen. Dette er et hifi galleri og ikke et galleri for mobiltelefoner. Dette var grundlagt for at jeg afviste dig.

Så hold op med din brokkeri og kom videre i livet.

• #19   27. maj 2011 stig det var slet ikke noget på dig, de grado er sgu lækre og du har jo et helst opdelt system til det

• #20   28. maj 2011 Godt ord igen så.. Troede det var møntet på headfi generelt :).. Så sorry jeg blev pigesur :D.. Men tak for de pæne ord..

Kommentér på:
Afvist enhed

Annonce