{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Receiver luft
  • #1   28. maj 2011 jeg mener at der står i brugsanvisningen hvor meget luft de anbefalder som et minum. Jeg mener at marantz skriver minum 3cm luft i toppen, mener at det er marantz du har ikke? smiley

bliver din reciever da utrolig varm?

• #2   28. maj 2011 Det er onkyo smiley
    Nej det gør den ikke, men har lige købt nyt tv bord, og hvis den skal stå inde er der 5 cm luft.

• #3   28. maj 2011 Oki, så har du fået noget nyt var smiley var marantzen ikke god nok smiley

5cm er fint nok, men jeg ved ikke hvor varm din reciever bliver så. altså min Marantz AV 7005 har knap 1 cm luft fra toppen og op til den næste hylde og den bliver ikke særlig varm, hvor imod min kammerats Marantz AV 8003, hvor den nok har ca. 5cm luft, bliver meget varm.

men prøv at hav den til at styr der lidt tid og hold øje med hvor varm den bliver. og så tag det der fra.

• #4   28. maj 2011 ja det har jeg smiley nej jeg ville prøve noget nyt, men savner den lidt nu smiley

Okay det prøver jeg, tak for svaret smiley

• #5   28. maj 2011 Men hvis den bliver så varm at du ikke kan have din hånd på den, så skal den flyttes smiley inden den tager skade.

Hvorfor savner du den ? er din nye reciever ikke god nok?

jeg er utrolig glad for min nye processor fra Marantz AV 7005, den er utrolig klar og åben i lyden og bassen er utrolig præcis og hurtig.

• #6   28. maj 2011 den kan KUN få for lidt, dvs jo mere luft den får, jo bedre har den det

• #7   28. maj 2011 Jeg kunne bedre lide min marantz smiley
    Jeg takker prøver mig lidt frem.

Kommentér på:
Receiver luft

Annonce