{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker støj
  • #1   30. aug 2011 Muligvis støjen fra strømmen og andet støj..
    Mange nyere forstærkere har slet ikke mulighed for jordforbindelse..

Min Marantz SR7005 kan heller ikke jordes.. smiley
    NAD kan man dog jorde ved næsten alle..

• #2   30. aug 2011 kristian, så bør du stile lidt højere, da alle produkter der er værd at have i hænderne har mulighed for udskiftning af apperatsik inkl jord

det er reelt sådan at hvis ikke produktet er dobbelt isoleret, så SKAL det jordes

man kan altid montere en jord på sit metal kabinet

• #3   30. aug 2011 Denon 3312 og under kan heller ikke jordes..
    Ja selv 4311 kan ikke jordes??

Og jeg ved godt man kan lave en alternativ jord forbindelse ved at bruge kabinettet som jord men har ikke så meget forstand på det smiley

Men når jeg engang skal have processor og effektblok så skal processoren kunne jordes, ellers køber jeg ikke det i hvert fald.

• #4   30. aug 2011 "Men når jeg engang skal have processor og effektblok så skal processoren kunne jordes, ellers køber jeg ikke det i hvert fald."

hmmmm, giver jo ingen mening.....

men at denon ikke kan jordes, hvor i verdenen gør at det er det eneste rigtige????

• #5   30. aug 2011 Jeg siger at jeg ikke vil vælge produktet hvis det ikke kan jordes.. smiley

Og jeg har bare hørt at det er godt at kunne jorde sine ting for så kan de sende støjen mod jorden og dermed eliminere den.

• #6   30. aug 2011 det var så ikke det jeg udledte af dine inlæg, jeg fik det ud af dem, at du mente at det ikke betød noget at det IKKE kunne jordes, derfor gjorde denon det ikke

for jording af apperater har ALT at sige nemlig

men hurra for at læse forbi hinanden.

beklager hvis jeg fik dig trådt over tæerne

• #7   30. aug 2011 Fik du ikke smiley bestemt ikke, vi snakkede bare forbi hinanden smiley

For som du selv siger så har det RIGTIG meget at sige at man jorder hvis man kan smiley

Kommentér på:
forstærker støj

Annonce