{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

bajatin b
bajatin b
Følger: 2 Emner: 20 Svar: 25

bluray afspiller {{forumTopicSubject}}

Hej gutter. Som jeg har søgt viden om tidliger, så bruger jeg idag en ps3 som bluray afspiller.. Nu har jeg kigget på denne fra denon... (link fjernet)

Tror i jeg vil blive glad for den eller er den ligeså god som ps3???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bluray afspiller
  • #1   24. sep 2011 jeg havde modelen ældre og ikk et ondt ord om den jeg var mega glad for min

men tror ikk der er så meget forskæld på denon også ps3 i billedet...

jo for den meget kræsne bruger måske

men lyden er skod på ps3 og mega lækker på denon

• bajatin b
    bajatin b Tilmeldt:
    apr 2009

#2   24. sep 2011 okay hvad mener du så om nad's bluray? synes bare at denon har rigtig gode test i hifi klubben, men kender ikke meget til nad's

• #3   24. sep 2011 Hvis du har en receiver der kan dekode lydsporet (hvilket klart er at foretrække), er kvaliteten på lydafkodning på HD-lydspor via Blu ray-afspilleren jo ligemeget... Har du en ny (slim) PS3 til Blu ray i øjeblikket? Den gør nemlig jobbet fremragende. Billedet er ligeså flot på den gamle PS3 (fat), men den kan ikke bitstreame de nye HD-lydspor, hvis din receiver skal dekode det...

• #4   24. sep 2011 Kasper, hvordan kan du sige det? Hvis lydsignalet bliver kørt råt direkte fra bd-skiven og så bliver dekodet i reciveren, så er playstationen jo kun transport? Jeg har aldrig haft en fat-ps3, men jeg har slim, og der fejler lyden absolut intet. Og ja, jeg har haft en dedikeret BD afspiller..

Bajatin, spørger du mig, er det lidt spild at bruge penge på en bd-afspiller hvis din ps3 er en slim..

• #5   24. sep 2011 Prøv at tage et kig på Oppo, BDP-93, eller BDP-95.

Hvis du alligevel ligger i det prislag, så er der absolute et kig værd, søg lidt på det på nettet, virkelig nogle lækre bluray afspillere...

• bajatin b
    bajatin b Tilmeldt:
    apr 2009

#6   24. sep 2011 jeg har ikke den nye slim ps3, men har da overvejet at købe den. Men nu siger de jo at der kommer en ny ps4 til næste år, så måske skulle man vente..

• #7   24. sep 2011 Tvivler på at der kommer en PS4 til næste år..

• #8   24. sep 2011 Jeg har en Arcam BDP100 som jeg ikke bruger du kan få til en god pris !! den lammetæver både denon og NAD og OPPO

• #9   24. sep 2011 jeg har også haft en nad den var okay men meget langsom

men denon var bedrer

og ved ikk med slimen men fatboy ps3 spiller ikk videre fedt hvis du spørger mig

• bajatin b
    bajatin b Tilmeldt:
    apr 2009

#10   24. sep 2011 Mr.R. jeg kender ikke noget som helst til det mærke, men hvis du kan vise nogle billeder og en pris, så vi jeg da gerne kigge på det

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #11   25. sep 2011 Mr R:

Linker du ik lige til de tests hvor den "lammetæver" oppo ? smiley

• #12   25. sep 2011 Mr. R

Skrevet: 24-09-2011 20:03:36

Jeg har en Arcam BDP100 som jeg ikke bruger du kan få til en god pris !! den lammetæver både denon og NAD og OPPO
    ---------------

Ha ha....ja de test hvor den lammer en BDP-95 vil vi gerne se!

Kommentér på:
bluray afspiller

Annonce