{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pa effekt med dsp???
  • #2   5. nov 2011 DSP er som Lasse B siger digital lyd processering .. Tænk det som en forstærker med indbygget delefilter med mulighed for indstilling af EQ, limiter, delay osv osv ...

iNuke3000 får gode ord med på vejen rundt omkring, men det ER en billig forstærker, så forvent ikke hele verden i 3,3kg kasse.
    Jeg vil forvente at de T-Amps du kigger på yder bedre, fordi de er opbygget på "gammeldaws" måde, hvor du kan forvente at få lidt mere for pengene, hvis du kan leve med den ekstra vægt

• #3   5. nov 2011 jeg må nok sige jeg er og mest til en stor trafo smiley nogen der ved om den ta2400 kan brokobles i 4ohm?

• #4   5. nov 2011 Der står jo ikke umiddelbart at den kan brokobles i det hele taget, så spørgsmålet er om den er egnet.

Normalt vil jeg sige at 4 ohms brokobling er forbeholdt kvali forstærkere af en vis grad.

Hvis du vil lege med brokobling, så er der mulighed for det i fx Behringer EP4000. Koster stort set det samme som T.Ampen og får også rigtig mange roser rundt omkring i forhold til pris/ydelse

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #5   5. nov 2011 Lige til info så står DSP for Digital SIGNAL Processing da de bruges til meget mere end bare lyd..! smiley

• #7   5. nov 2011 Den kan sagtens brokobles Casper smiley
    Bare tag et kig bag på ampen.

• #8   6. nov 2011 eller om den er stabil 2 kanaler drift i 2ohm. men jeg har dog mine tvil!

jeg skal bruge noget effekt til og trække mine 2 blaupunkt vpw-460 18" enheder på 1800 watt rms 4600 watt peak på 2*2 ohm spoler

• #9   6. nov 2011 Altså det er bilstereo enheder? Ud i blien med dem og en rigtig bilstereo forstærker bagved smiley

Kommentér på:
pa effekt med dsp???

Annonce