{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.758 visninger | Oprettet:

Ny mobil - hjælp. {{forumTopicSubject}}

God aften de herre, og evt fruer:)

Nu er iphonen stået af. Så der skal købes nu mobil telefon, og nok gerne uden abbo (men med kan også klares).

Søger gerne en telefon med Android eller hva fanden det hedder, eller igen iphone er ikke sikker. Og GPS

Om det HTC, samsung you name it.

Hvis det er med Abbo, må det ikke lige i mere end 150 pr. md.

Nogen der kender nogle gode steder online hvor der evt er gode tilbud? Lad mig høre jeres mening

Nyt mobilabbonement?
Få hjælp til at finde det bedste og billigste mobilabonnement, som passer til dine behov. Find det bedste mobilabonnement på mobilabo.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil - hjælp.
  • #1   6. dec 2011 jeg har lige købt en HTC Sencation, jeg syns at det er en utrolig god mobil. jeg gik fra en Nokia N8 og der er helt klart en forbedring. så kan varmt anbefaldes.

• #2   6. dec 2011 Super.

Har overvejet en HTC, men kan sku ikke helt finde rundt i mobil verdenen, der så mange forskellige modeller.

• #3   6. dec 2011 Kan næsten ikke få mig selv til at skrive det (er hardcore himmelhenrykt iPhone, der er ingen tvivl fra min side af, jeg har ALDRIG oplevet noget så godt som iPhone den er perfekt på alle måder til mig) men Samsungs Windows Phone 7 mobil - Omnia 7 ervitkelig en overraskelse!
    Den fungerer super! Der er rigtig godt flow i hele styresystemet, fejlraten er næsten på højde med iPhone og dens skærm og kamera er i topklasse også.

Kan rigtig godt lide brugerfladen, den kan virke lidt smart men det er sindsygt hurtigt og effektivt.
    En tommel op herfra til den hvis du vil holde dig til smartphones.
    Dén eller iPhone smiley

• #4   6. dec 2011 Nu har jeg haft iphone siden Iphone 3g smiley vi skal prøve noget nyt, men self også inden for et budget der ikke er over 2500,-

• #5   6. dec 2011 har set den til 2600 smiley

Den er helt sikkert det værd, tjek den ud i hvert fald smiley

• #6   6. dec 2011 iPhone.. Jeg har prøvet lidt af hvert.. Men brugerfladen og lækkerheds faktoren spiller bare max på min iPhone 4 32gb

Har man AirPlay på sit hifi er det jo bare ekstra fedt.
    Tjek div selskaber om den kan fås for ønskede budget..

Jeg har navi i min, og bruger den hver dag både til tale, navi og godt 8timers musik (hver dag) aldrig haft problemer..

• #7   6. dec 2011 køb en ''samsung galaxy s 2'' den rykker røv, har den selv smiley

• #8   6. dec 2011 Samsung Galaxy S2 eller den nye HTC Sensation med 4.7 skærm

• #9   6. dec 2011 siger 100% htc sensation xe...har selv lige haft galaxy s2 og iphone 4 og den htc'er slår dem alle smiley den er fed, det eneste der dog skiller den fra galaxy'en er at den har en bedre kabinet...den oser af kvali iforhold til de andre 2....og dem der siger iphonen er bedre på det punkt sys jeg er til grin....den er måske hvis den får et bagcover på, men det hader jeg at skal have på mine mobiler, og iphonen får jo ridser på bagsiden bare ved man kigger på den smiley - der vinder htc'en sku meget med deres alu smiley mega fed mobil smiley

• #10   6. dec 2011 Jeg overvejede også sencation xe, men så meget mere mente jeg ikke at jeg fik for mine penge, da jeg ikke havde den speciale chip som dr. Frem har været med til at lave som ligger i sencation xe. Derfor valgte jeg den alm. Sencation. Men synes også at det er en utrolig fed mobil, den ligger mega godt i hånden og er nem st bruge.

• #11   6. dec 2011 Den ser også rigtig lækker ud, men er satme også dyr!:)

• #12   7. dec 2011 medmindre du har en ordentlig lap af en hånd skal du ikke have over 4" skærm.

Hvad med nokia n9, kan den fåes nede i den prisklasse ?

• #13   7. dec 2011 Det er rigtig mange fine mobiler der kommer frem
    her MEN der er vel ikke mange af dem der
    kan fåes til 2500,- uden abbo..?

Vh Tommy

• #14   7. dec 2011 Det jo det, er kommet hen til den fase at jeg ikke kan se nogen funktion i at købe en mobil til 4000-5000 ,-

Ja så kan de alle mulige ting, Min iphone brugte jeg til musik - spil - sms - ringe, thats it. ! og det kan alle sku.

Men må jo stadig gerne være lækker at holde om;) og hurtig;)

• #15   8. dec 2011 Samsung galaxy s2... Hold dig væk... Købte den som en glad mand da den kom til DK. men er du gal hvor er samsung aaaalt for sløve med updates. Android marked virker aaaalt for dårligt og sløvt... hvis du genstarter den glemmer den din baggrung og flytter rundt på mine apps. som den har lyst til :o/ Skal dertil siges 2 af mine venner og et par familiemedlemmer har den og de har også sådan nogle små irriterende problemer i hverdagen... Hvis nu man kunne få det skide ICS 4.0 var det jo nok løst, men ak nej.... det skal vi liiige vente med til en gang i det nye år?! Wtf? De har jo allerede udviklet det til en ny model men de gamle kunder må bare vente... Jeg køber en Iphone næste gang. Der findes jo ikke nogle fejlfrie mobiler andet end Nokia 3210 men den tid er jo forbi desværre!

Det var bare mine 10 cents.

Iøvrigt er kvaliteten virkelig ringe mht. overdreven brug af plastic i forhold til prisen.. HTC og Iphone er mange mnage klasser over den Samsung Galaxy S2.

Mvh. Anders

• #16   8. dec 2011 Du er da heldig nok så smiley He he men manden spørger efter folks ideer og meninger så han er jo nødt til at høre godt OG dårligt smiley Og JEG er ikke imponeret over den Samsung... Men nu er det prøvet og jeg er færdig med android det næste stykke tid... næste gang hedder den windows eller ios smiley

• #17   8. dec 2011 Nicky og deres opdutes er ikke lige så hurtige som htc på nogen måde... Ca. 14 dage efter... Min kone har nemlig haft et par stykker plus en nær ven aldrig har haft andet end htc... Og jeg har i snit ventet ca. 2 uger længere på android updates desværre smiley

• #18   8. dec 2011 Ja jeg tror helt sikkert på de windows phones smiley Så er spændt på at følge deres udvikling!

• #19   8. dec 2011 DE problemer som nævnes med Galaxy S2 har jeg nu godt nok heller ikke oplevet. Min suser bare derudaf.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #20   8. dec 2011 Jeg har også SGs2 og jeg har ikke oplevet nogle af de problemer som Anders oplever... Dog har jeg oplevet et par gange at min går i spat og genstarter 4 - 5 gange i løbet af en time, men det går over igen lige pludselig.. Men den har nu kørt stabilt i 14 dage, 7-9-13...:-)

Men til 2500 kan man så ikke få en HTC Desire S, det er vel en fin mobil.. Jeg har et par venner der er glade for den ihvertfald...

• #21   8. dec 2011 det jo det.

Tak for alle de gode råd, og personlige ef.

• #22   8. dec 2011 Det endte med en HTC Desire HD, prisen bliver ikke afsløret endnu. Hvad jeres mening om denne mobil?

• #23   9. dec 2011 Brugt pris: 1500 uden en eneste rids

• #24   9. dec 2011 Thomas K - skærmen på desire hd er ikke så god, men hardwaren var rigtig fin dengang den kom på markedet.

• #25   9. dec 2011 Nu skal det jo som tidligere skrevet ikke være det villeste på marked. og i forhold til prisen, sys jeg sku selv det en godt køb:)

I forhold til at gå fra en iphone 3g;)

Kommentér på:
Ny mobil - hjælp.

Annonce