7.422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

morten a
morten a
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Ingen lyd med optisk kabel :( Ingen lyd med optisk kabel :(

Hejsa allesammen smiley

HAR ALLEREDE LAVET EN EMNE I HJEMME BIOGRAF MEN STÅR OG KAN BYTTE DET I MORGEN MIDDAG FOR ET LOGITEC COMPUTER ANLÆG I STEDET HVIS I IKKE KAN HJÆLPE MIG DERFOR JEG OGSÅ SKRIVER HER ... UNDSKYLD!!

Jeg er ny herinde og kunne godt bruge jeres hjælp har lige givet 30kr for den smiley

Jeg har lige købt et Samsung anlæg ht-x251 r... som virker fint med dvd og hdmi film... men jeg vil gerne have det til og kører over mit LG tv 50pv350n.... der er en optisk lyd udgang på tvet jeg har sat over i optisk lyd ind på anlæget og det vil bare ikke spille.. smiley

Har slukket for tv højttalerne i fjernsynet og sat den på udgangen D.IN på anlæget... Har læst begge manualer og det vil bare ikke virke...

Nogen der har nogle bud????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen lyd med optisk kabel :(
  • #1   11. mar 2012 Når du siger at du har "slukket" for højtaleren, så mener du at du har sat den til og køre på ekstern højtaler???

• morten a
    morten a Tilmeldt:
    mar 2012

#2   11. mar 2012 jeg er gået ind i menuen på tvet og så valgt "tv højttalere" så kan man vælge mellem "tænd" el "sluk"... man kan ikke gøre andet..

• #3   11. mar 2012 Du skulle gerne være istand til og fortælle tv'et at det skal sende lyden ud af optisk

• #4   12. mar 2012 På mit samsung tv skal man vælge under lyd menu indstillingerne at man gerne vil have lyden ud af ekstern højtaler og så spiller mit tv lyden ud af både tv og forstærker. Check forbindelser og ellers prøv dig frem!

Ellers skulle du nok have valgt noget andet end Leon' gamle.. (LG).

• #6   12. mar 2012 Det slet ikke fordi at Samsung laver 80 % af verdens displays vel? Det slet ikke fordi at LG er så meget billigere end Samsung? Jeg mener du skal give meget mere for en 55" ved Samsung end ved LG.. Pris og kvalitet hænger sammen. Desuden har LG altid været bagud på designet.

• #8   12. mar 2012 Er der rødt lys i kablet, hvis du trækker det ud af forstærkeren?

• #9   12. mar 2012 @ Dennis H

Det kan desværre også tit variere alt afhængig af model og type. Nogle af deres skærme registrere det selv, mens andre skal have lyden "tvuget" ud.

• #10   12. mar 2012 Bla bla bla bla...

• morten a
    morten a Tilmeldt:
    mar 2012

#11   13. mar 2012 TVet er kun et halvt år gammelt..

Kablet har jeg lige købt i en butik da jeg fik mit anlæg for et par dage siden og der er lys igennem det..

Jeg har sat tvet til at slukke sine tv-højttalere.. der er ikke andet man kan vælge..

på anlæget har jeg prøvet både med hdmi audio on og off..

der er ikke noget man kan stille anlæget over på...

hvad kan jeg ellers gøre vil bare gerne have det til og virke mit anlæg..???????

• morten a
    morten a Tilmeldt:
    mar 2012

#12   15. mar 2012 Ingen der har nogle ideer???

Kommentér på:
Ingen lyd med optisk kabel :(

Annonce