1.244 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Dali Blue 5005"
Dali Blue 5005
Er der noget negativt at sige om de højtalere ? Har fået et sæt tilbud for små 1500kr, stået i en hjemmebio, så har aldrig været udsat for grov behandling. Noget jeg skal være opmærksom på ?
Er der noget negativt at sige om de højtalere ? Har fået et sæt tilbud for små 1500kr, stået i en hjemmebio, så har aldrig været udsat for grov behandling. Noget jeg skal være opmærksom på ?
Skrevet af: Gånøøøøf - 9. dec 2009
Vurdering af anlæg til salg (Dali)
Hejsa. Min far står og skal flytte fra hus til seniorbolig på sine gamle dage og får ikke brug for sit anlæg mere. Nogen der kan komme med en vurdering på ca. pris som det kan sælges til nu om dage...
Hejsa. Min far står og skal flytte fra hus til seniorbolig på sine gamle dage og får ikke brug for sit anlæg mere. Nogen der kan komme med en vurdering på ca. pris som det kan sælges til nu om dage...
Skrevet af: Duden - 18. okt 2020
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
- Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
- skifte ventilator 750 kr.
- Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
- Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
- Garderobe 500 kr.
feb 2012
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 9
Dali Blue 5005