{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cls 12 vs xls 12
  • #1   16. jan 2014 cls er noget pænere at se på lydmæssigt er det stort set den samme lyd i mine øre men der er jo os mange andre og bedre modeller til samme pris klasse som de 2 nævnte som er meget bedre smiley

• #2   16. jan 2014 find dig et sæt dc12,, de lyder bedere og der end del mere power at hente i dem, på alle punkter

• Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #3   17. jan 2014 Som overstående. Hvad angår Cerwin højtalere, så er de gode gamle, bare bedre! Dc12 spiller med langt mere overskud end cls/xls.

Dog kommer jeg aldrig til at anbefale Cerwin vega højtalere, medmindre der er tale om en 14 årig knægt hvor der bare skal være så meget bass som overhovedet muligt!
    Der findes så mange andre alternative højtalere, der spiller langt bedre i samme prisleje.

Men skal vi blive ved lige Cerwin Vega. Så tag DC serien...

• Brutallica S
    Brutallica S Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #4   17. jan 2014 Jeg har XLS 28 på en meget standard sony forstærker, og jeg kan tilgengæld varmt anbefale CW XLS højtalere bassen er hård, kontant og MEGET stærk, de spiller rock og metal SKIDE godt! Men hvis de skal misbruges til electronic og techno så har jeg ingen anelse hvor de ligger, men bassen er nok god til det også smiley

Men hold dig væk fra VE serien for guds skyld!

Syntes CW er dybt undervurderet specielt set fra et price/performance syn.
    Lad dig ikke afskrække fra XLS serien.

• #6   19. jan 2014 for en sikkerheds skyld ^^

profilbillede
  • #7   19. jan 2014 cerwin vega M

^jeg synes lige du skulle få styr på dit hoved ^^

profilbillede
  • #8   19. jan 2014 for en sikkerheds skyld ^^

profilbillede
  • #9   19. jan 2014 guppy, ja jeg jeg synts cls serien lyder bedst,, og syns jeg stadig,, men syns stadig der mere power i dc, efter at ha tæstet de forskillige højttalere op med hinanden. og havede jeg ikke gjordt der jeg skrev det indlæg :), men der ingen tvivl om der er mest skub i de gode gamle modeller,,,, :-)... sååå syns du ikke du skulle ta at passe dig og dine hjemme strikked / øgedlagt små cv kasser. og mishandle dem noget, mere. som vi alle her inde ved du bedst til smiley

• #10   19. jan 2014 sjovt du vælger at udtale dig om noget du så tydeligvist ikke havde styr på hahah ^^

du skifter meninger som vi andre skifter sokker ^^

• #11   19. jan 2014 havde haft alle modellerne,, men havede på daværene tidspunkt ikke testet dem op mod hinanden,, så ved ikke hvor du vil hen med det hr guppy fiisk,,,,,,, smiley

hvornår får jeg den al1000bass du skylder mig??, nårhh jo aldrig.. den er måske os blevet stjålet ???, for du har jo taget røven på mig med både de al1000 jeg købte af dig og dine s5,, du en står snyder,, og prøver at ta røven på alt og alle menneske,, men kommer med alle mulige dårlige undskyldninger for du du ikke gør det,, men vi alle her inde ved jo godt hvad sandheden er,, så pas du dig ,selv lille ven :-),,, hvad med de sr2 du skulle ha hvornår kommer de,, nårh nej de var jo blevet ståjlet, fra ham du havede dem til at stå ved,, mhhhh helt klart ikke smiley

• #12   19. jan 2014 nej den ligger her stadig og de 2 basser der blev stjålet fra min garage var så mine egne du ikke havde betalt endnu ^^

har ikke taget røven på dig på noget tidspunkt ^^

men nu du nævner SR2 hvornår for du så snakket med din kammarats farfar som havde nogen stående ^^... når nej aldrig ^^ hehe

• #13   19. jan 2014 jamen altså når jeg får min bass og den lander her adressen,, så kan du få et billede af mig der står ved siden af dem,,, så må det jo være fair ,, jeg kan godt holde mine ord,, og gad sq ikke sige han har et sæt som han har haft de sidste 35år, hvis han ikke havede det,, den ene er med orginal bass, da der røget et par hunde porte igennem smiley

• #14   19. jan 2014 ja right ^^ behold dit falske billed ^^

men når vi snakker om at snyde folk. kender du vist en peter som du engang købte hans hjemmelavede AT1515 af ^^ han vil meget gerne snakke med dig ^^

• #16   19. jan 2014 forsvars position level 100 ^^

• #17   19. jan 2014 Cerwin Vega M - Jeg giver en 10'er til en øl hvis du lægger et billede op af dine farfars SR2. Dem vil jeg gerne se.

• #18   20. jan 2014 skuda ikke min farfar,, ,, min bardoms kammerat,s farfar,,. og du kan få lov at give mig dine ne10, så kan jeg maile et billede privat til dig,, jeg skal ned og besøge ham 15marts til fødselsdag

• #19   20. jan 2014 og guppy,, jeg går skam ikke i forsvarsposition :-), jeg kan sidde og diskutere alt den tid det kræves,, spørsmålet er hvor længe andrer vil forsætte, jeg syns kun det hyggeligt,, som skrevet før, elsker jeg efterhånden de forumer her smiley

• #20   20. jan 2014 Ville nu gerne eje et sæt ^^

profilbillede
  • #21   20. jan 2014 Ikke de bedste billeder men man kan se det er sr2 ^^

profilbillede
  • #22   20. jan 2014 Men vis du kan skaffe et billed af hvor du står ved siden af et sæt sr2. Hvorfor så ikke gøre det ? ^^

Kan ikke helt se hvorfor du skal ha noget for et sølle billed ^^

• #23   20. jan 2014 HAR DU GJORDT DIG FORTJENT NEJ DET TROR JEG IKKE,,, ... men jeg skal da nok ligge er billede op,, efter 15 marts,hvis i blive så glade af den grund smiley

• #24   20. jan 2014 Bytte mine NE10 for et billede? Hvad tror du selv?

• #25   20. jan 2014 Er det mærkeligt at forstå at vi er interesserede i at se billeder af en så sjælden model?
    For mig handler det ikke om at jeg ikke tror på dig eller noget - jeg er bare nysgerrig på at se modellen.

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #26   20. jan 2014 kan i to prinsesser ik bare hold jeres kæft eller smide hinanden på filter så svært kan vel heller ik være??? er da til at få spat af i ikke kan findes ud af at stoppe jeres latterlige potens kamp imod hinanden smiley ps man behøver ik at svare ik alle emner der er os noget der hedder et liv i skulle prøve at opleve smiley

Mathias R jeg undskylder for indlæg smiley

• Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #27   21. jan 2014 Nu er det første gang jeg ser ham her Cerwin vega m i en debat, så jeg tør ikke udtale mig om hans generale opførsel. Men Gubbys er præcis som den plejer at være smiley

• #28   21. jan 2014 Peter s måske dit første indlæg ???
    Jeg siger bare giv ham ret til lægen kommer

Kommentér på:
Cls 12 vs xls 12

Annonce