{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

bange for og købe lcd. HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen går og spare op til lcd. lige nu kigger jge på philips 42PFL9732D. som hvad jeg kan finde frem til er det en af det tv med bedst billed.. men har set f.eks fona koster dette 25000 kr og på internettet 16000 - 17000 kr.. men læser kun om fejl og problemer om phillips tv. hvordan kan det være og passer det. tør ikke købe da jeg måske for en med fejl og der meget bøvl med og skal få det lavet da jeg køber dette over internettet.

hva gør jeg. findet nyt tv? og hvorfor et? vil jo have det kanont billed. eller passer det ikke det med fejl på phillips tv?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bange for og købe lcd. HJÆLP
  • #1   27. jan 2008 for det første: hva skal den bruges til?

• #2   27. jan 2008 jamen bruger den til se film på helt sikkert og vil også have en blu ray afspiller

1: ser aldrig sport
    2: ser tv af og til og nogen gange når der kommer en go film, men vil have en digital tuner.
    3: ser utrolig mange film

• #3   27. jan 2008 hvis den ikke skal bruges til computer skærm så er plasma bedst......

eks en panasonic 42pz700 det er en SUPER skærm

• #4   27. jan 2008 den her er SÅ meget bedere end philips..!!

Link: http://www.miloradio.dk/showproduct.asp?prod_id=775

• #5   27. jan 2008 okay men det vel den samme som denne skærm bare denne skærm er 50 tommer ikke.? men det vel samme billed og det? men tænker kan man slet ikke komme plasma til tv skærm

• #6   27. jan 2008 har lige et spørgsmål den kun 5000:1 kontrast det måske lige meget. også har den ikke 1080P24.. gør det noget og hva er forskellen på det og bare 1080p

• #7   27. jan 2008 Jeg har aldrig oplevet problemer med mit Philips, og det på trods af at der har været mange rygter omkring problemer med bla. min model...

Men tror det havner lidt i at der har været en serie, hvor backlighten har været mærkelig. Men de skulle være trukket tilbage, og så ved jeg ikke om det bare har hængt ved, at der skulle være problemer?
    Tror somend ikke Philips er være end alle de andre på markedet.

Men forventningerne er jo nok også ret høje når man køber sådan nogle store modeller, og det har jo nok også haft en virkning på reklamations antallet...?

• #8   27. jan 2008 hvad snakker du om?? den jeg linker til er en 42 " det er et plasma tv det eneste en lcd er bedere til end plasma tv er computer skærm... og hvis du skal bruge et tv til at se tv på se film og spille ps eller xbox på så er et plasma tv bedere.... og nej belledet er ikke det samme der er flere farver og bedere kontrast på et plasma tv

• #9   27. jan 2008 har heller aldrig haft fejl ved mit philips lcd... men skifter det ud da jeg syntes at plasma er meget bedere til det jeg skal bruge en skærm til

• #10   27. jan 2008 man kan aldrig sammenligne kontrast i mellem to forskellige mærker.... ikke alle firmaer måler kontrasten på samme måde...

• #11   27. jan 2008 hehe hov undskyld kim s glemte og sende linket http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1187260867

er det ikke den du mener bare den du sendte var 42 tommer men er vel samme billedkvalitet?

• #12   27. jan 2008 micma 18.. okay det lyder jo meget fornuftigt så men ved du hva man gør hvis nu så det viser sig det fyldt med problemer vil simpelhen være så ked af ikke og få et ny også stå med sådan en dyr skærm fuld med problemer så kunne man jo lige så godt købe en i bilka til 6 kg vil jeg mene

• #13   27. jan 2008 jo det er den skærm... bare en dårlig hjemme side da det de skriver om skærmen er forkert... den har ikke kun 5000:1 i kontrast den har 10.000:1 i kontrast....

• #14   27. jan 2008 hva jeg kan læse mig frem til slår denne her den Pioneer PDP 508XD .. men den vel nok også dyre ved jeg ikke. men den har nemlig kun 1365x768 har det ikke meget og sige..? plus hvordan kan det så have 1080p24? skal den så ikke være fuld hd og er fuld hd ikke 1920x1080

• #15   27. jan 2008 gorm.. hvis du for en skærm med fejl så sender du den tilbage...

bare lidt noget lort hvis du køber den over nettet det kan dder være MANGE problemer med

• #16   27. jan 2008 når du ser tv er det ikke full hd

• #17   27. jan 2008 de 1360x768 er panelets native resolution, men den kan bare æde et 1080 signal og nedskalere det til panelets opløsning.

• #18   27. jan 2008 okay så vil i mene af alle skærme til under 20000 kr så er panasonic 42pz700 en af de bedste. kan finde en til 14000 - 15000 kr . men hvad er forskellen på den også panasonic 42pz700ea til ca 1000 kr mere

• #19   27. jan 2008 nu kan jeg kun finde anmeldeserne på 42pz700.. men så er der en som hedder 42pz700ea som koster lidt mere altså den har i stedet for 5000:1 kontrast så 10000:1 kontrast tror i så den lidt bedre eller det kan man ikke være sikker på?

• #20   27. jan 2008 Jeg ville glemme alt om kontrast osv. i første omgang, for det siger intet om hvordan skærmen skaler et tv billede og om det kan skabe et flydende billede.
    Det skal du faktisk ud i forretningen for at se!

• #21   27. jan 2008 jeg ville personligt vente 4 måneder og så få et af de nye sony laser tv smiley ...

så kan hverken plasma eller lcd lave billede der overhovedet ligner godt billede hehe ...

• #22   27. jan 2008 kent ø
    ja okay. men jeg også ved og spare op jeg læser og læser bare hva jeg helst vil have indtil vider. men tænkte på hvor kan jeg læse om de nye fladskærme henne?

• #23   27. jan 2008 micma18

tænkte på ved du noget om hvorfor nogen forretninger som sælger panasonic

• #24   27. jan 2008 3 spørgsmål.. hvornår tror i der kommer ordenlig tv med laser... og hvornår tror i prisen bliver nogen lunde til og betale? og hvor kan man læse om det?

• #25   27. jan 2008 Bla. Expert sælger den omtalte model....

• #26   27. jan 2008 har linket ti expert.... hos milo radio expert er der 2 års fuld garent... andre steder er der kun reklamations ret...

• #27   28. jan 2008 Gorm, mht laser tv så lyder det ikke som om det bliver det helt store hit, med mindre priserne virkelig bliver så lave, som der bliver snakket om... Efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til, bliver de i første omgang slet ikke lige så "flade" som LCD og plasma, men til gengæld billigere... Og billedkvaliteten skulle, med den øvrige teknologi vi har idag, blive ringere end plasma og nogenlunde på højde med LCD... Jeg satser i hvert fald stadig på plasma, selv efter at have hørt om både laser tv og OLED...
    Hvis jeg skulle anbefale noget til under 20.000 bliver det Panasonic TH-42PZ700 eller hvis vi skal længere ned Panasonic TH42PX70... Hvis du vil have LCD vil jeg sige Sony KDL-40W3000 eller Philips 42PFL9732D, personligt ville jeg i hvert fald holde mig fra LG og Samsung, LG er gråt hvor det skulle være sort og Samsung har falske farver og skifter kanal aaaalt for langsomt... Efter min mening... Men tag da en tur i alle butikkerne og se hvad du synes:)

• #28   28. jan 2008 Og vil lige tilføje, jeg har arbejdet i Fona og jeg har ikke set flere fejl på Philips end på andre fjernsyn... Det eneste er, at jeg synes ikke de er så gode til at håndtere analogt tv billede, som f.eks. Sony eller Panasonic...

Kommentér på:
bange for og købe lcd. HJÆLP

Annonce