{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.664 visninger | Oprettet:

Morten F
Morten F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Bange for tv er brændt sammen {{forumTopicSubject}}

Hej. Er kommet ud for vores phillips 5405H er begyndt at blinke rød 3 gange på diode lampen. Og kan ikke tænde er først sket efter jeg prøvede at hænge det op på væggen igen så er bange for skruerne har ramt noget inde i tv selvom det er de samme skruer som vi altid har brugt til det når det har været oppe at hænge..

Håber nogen kan hjælpe ellers ryger det bare ud med mindre i kender nogen steder som tager mod defekte fjernsyn smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for tv er brændt sammen
  • #1   22. jun 2013 Hvis det er under 2 år, så tag og send den ind og se hvad reparatøren siger, kan være det bare er en sikring som skal skiftes

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   22. jun 2013 Det er desværre lige blevet 2 år til maj i år har heldigvis bestilt nyt LG 55 620T som kommer mandag men planen var vi ville bruge philips tv i soveværelset så derfor gik jeg i gang med at gøre det hele klar så vi ikke skulle gøre det mandag men det var ikke så godt åbenbart smiley

• #3   22. jun 2013 Du kan ringe til Philips support og spørge hvad det betyder, typisk blinker den med en frekvens som skal fortælle reparatøren hvad problemet er. Så kan du tage stilling derfra om du vil bruge penge på og lave det.

• #4   22. jun 2013 jeg tager da gerne imod deT: D

Kommentér på:
Bange for tv er brændt sammen

Annonce