{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med IPOD
  • #1   24. mar 2008 jeg skal bare bruge den til at have på mig i fitness centret, så det du siger er at den godt kan komme op som extern drev, og så føre filerne derover på den måde, gider ikke til at bruge ITUNES

• #2   24. mar 2008 hmm så må jeg jo så hellere få det op og køre, men nu kommer mit andet problem så

der ligger nogle filer på den i forvejen, hvordan kan jeg slette dem?

for kigger man på selv ipoden, så er den tom, men itunes siger den er fuld?

jeg er totalt spasser til den der

• #3   24. mar 2008 Som Michael skriver _skal_ du buge itunes hvis du du vil bruge den til musik. Det er ikke et valg du har.

Grunden til dette er, at musikselvskaberne er på nakken af Apple, for at sikre sig de gør alt hvad de kan for at bekæmpe kopiering. En af apples metoder til dette er at tvinge folk til at bruge itunes. En af "ulemperne" ved at have over 70% af markedet.

Hvad er problemet for øvrigt i det? Det er ikke svært at bruge, det er et godt program der er meget fleksibelt, og hvis det endelig er, kan du jo bare nøjes med at bruge det når der skal musik på din ipod.

• #4   24. mar 2008 Når itunes opdager ipod'en skal du bare bede om at få den gendannet. Det sletter alt der ligger på den.

• #5   24. mar 2008 okay, det lyder fint, jeg prøver lige at kæmpe mig lidt videre med den, tror sgu det er det første program jeg ikke har kunnet få til at fungere

• #6   24. mar 2008 jeg prøver

tak for hjælpen indtil videre

• #7   24. mar 2008 lige et sidste spørgsmål, når man så fører filer over på den, bliver de så permanent konverteret til den der ACC fil, så den fremover også vil være det i WMP11??

• #8   24. mar 2008 great

• #9   24. mar 2008 kan det passe man SKAL registrere sin ipod for at det virker?

jeg kan heller ikke finde noget med at gendanne den nogen steder

• #10   24. mar 2008 nu fandt jeg så ud af hvor jeg skulle gendanne den, det kom frem når man havde afvist at registrere den

men hvordan kan det være den kun vil synkronisere det hele i bibloiteket?

men ikke den playliste jeg har lavet

• #11   24. mar 2008 nu virker det sgu, skulle åbne den playliste jeg havde lavet og så trække dem over på min ipod

Kommentér på:
Problemer med IPOD

Annonce